/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Hvordan sælger jeg hurtigst og bedst min~
Fra : Tobster
Vist : 637 gange
100 point
Dato : 26-04-04 21:12

Hej!
Jeg skal for første gang forsøge at sælge min bil på privat-markedet, men ved ikke helt hvordan jeg får den solgt hurtigst og får mest for den.
Jeg har sat den til salg på BilBasen ( http://www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=418881 ), men føler ikke rigtig at der er så megen eksponering...
Det er jo nok også fordi jeg har valgt gratis-annoncer, men er der ikke nogen steder man gratis kan få eksponeret sin bil?
Eller er der andre bedre/hurtigere måder at sælge på?
Nogen der har erfarringer med www.autocom.dk ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-04 21:23

Prøv:
Diverse supermarkeder (opslag)
Lokalaviser
QXL (bare sæt en mindstepris)

Kommentar
Fra : geu

Dato : 26-04-04 21:36
Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 110 point
Dato : 26-04-04 21:43

Et Til salg skilt på/i bilen ses hvor du kommer.

Kommentar
Fra : smut

Dato : 26-04-04 22:08

ud over mønsklint og så en skadesanmeldelse jeg kunne ikke lade være

Kommentar
Fra : keno

Dato : 27-04-04 13:51

Hej. Prøv på www.qxl.dk du skal bare sætte en mindste pris så kan du håbe den bliver budt over din pris.QXL er en auktion side.Hilsen keno.
PS. Det er gratis at sætte din bil på qxl

Godkendelse af svar
Fra : Tobster

Dato : 14-06-04 16:41

Tak for svaret Teil.