/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Til alle ciao ejere..
Fra : CiaoStyrer
Vist : 643 gange
450 point
Dato : 26-04-04 19:57

Jeg har tænkt mig at gøre hullet, som jeg jo havde boret for meget op, på min gamle motor blok mindre med kemisk metal så den kun er 10mm, men jeg kan huske da' jeg fjernede den et plumpen ikke sad i midten af studsen, men lidt ude i en af siden..

Så nu er det at jeg beder jer, om at gå ud og skrue karburatoren af jeres lovlige (eller kun med plumpen fjernet) ciao, og så tage et billede, hvor man kan se hvor plumpen helt præcis sidder og hvad der er op og ned, skriv også gerne nogle mål på..
Ellers kan i bare tage nogle mål og skrive dem til mig, det skal fremgå hvor langt plumpen sidder fra kanten og i hvilken retning plumpen sidder i, gerne med grader på..

Kommentar
Fra : ta262

Dato : 26-04-04 20:27

Hej

Jeg har nu ingen Ciao, men kunne du ikke bare smutte ned til din lokale kaburatorforhandler og se efter ?

Evt kigge ved http://www.thansen.dk/product.asp?c=243388921&n=282547424&pn=282547427

Bare lige et forslag ( det er jo ikke sikkert at folk gider at skille dyret ad.. )

mvh

Torben

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 26-04-04 21:05

ta262, "men kunne du ikke bare smutte ned til din lokale kaburatorforhandler og se efter ?": nej for plumben sidder inde i krumtaphuset.
Nu er det en skam at dette sæt er udgået, for det er med membran, og hvis det blev sat på, måtte "plumbhullet" gerne være så stort som muligt.: http://www.protuna.dk/product.asp?c=16328590&n=19068264&pn=19068308
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : smut

Dato : 26-04-04 21:48

her er målene jeg har målt fra den side hvor tændingen sidder (indvendigt i krumtaphuset) der skal være 4 mm hen til hullet og 10 mm incl hullet dvs det er et 6 mm hul

Kommentar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 27-04-04 14:14

Mit problem er at da' jeg fjernede plumpen, kan jeg huske at den ikke sad midt på studsen med ude i en af siderne.. jeg vil gerne have det præcis hvor det skal, for at den skal åbne og lukke for benzinet når den skal.. smut, kan du uddybe lidt, var hullet i midten..??

Evtuelle billeder kan i sende til: martinmoldrup@hotmail.com ..

Kan jeg på en eller anden måde sætte membran på, så skriv hvordan..

Accepteret svar
Fra : smut

Modtaget 450 point
Dato : 27-04-04 16:43

så er der sendt billeder med mål også til en der er tunet god arbejdslyst husk at overfladen du skal sætte kemiskmetal på skal være helt fri for olie og benzin du kan affedte den med isopropylalkohol og så må overfladen germe være ru så hæfter det bedre

Kommentar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 27-04-04 19:11

Jeg har ikke modtaget nogle billeder, ved ikke om de måske fylder for meget, det er jo kun en hotmail konti.. prøv at sende dem til: e.moldrup@mail.dk .... Jeg skal nok forhøje lidt..

Kommentar
Fra : smut

Dato : 27-04-04 19:22

så er de sendt igen

Kommentar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 27-04-04 19:35

Hov, forkert adresse, jeg er ked at må spørge dig igen om du vil sende den igen til: moeldrup@mail.dk .. Har forhøjet med 100 point fordi du må sende dem så mange gange..

Kommentar
Fra : smut

Dato : 27-04-04 20:06

det er helt iorden jeg har sendt det igen måske til den rigtige adresse

Kommentar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 27-04-04 20:18

Sikker på at din mail opsætning/udbyder ikke fejler noget, for jeg har ikke modtaget den... har prøvet at sende en mail til mig selv, det gik fint... Prøver lige at vente lidt måske tar' det lidt tid for den at gå igennem..

Kommentar
Fra : smut

Dato : 27-04-04 20:33

har du fået den nu?

Kommentar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 27-04-04 20:37

Nej, det har jeg desvære ikke.. Har du msn?? så kan du sende den til mig derover min adresse martinmoldrup@hotmail.com

Kommentar
Fra : smut

Dato : 27-04-04 20:46

jeg tilføjer dig

Godkendelse af svar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 28-04-04 15:08

MANGE tak for svaret smut... gode billeder, med mål og det hele, nu kan jeg komme vidre med mit projekt.. ..

Kommentar
Fra : smut

Dato : 28-04-04 17:41

det er jo herligt du kan jo fange mig på msn hvis der er noget du vil spørge om også og lave en membran indsugning jeg har selv en ciao med variator kobling og hjemmelavet membran indsugning 95km/h (75cc)