/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
3-Telefoni, Nu kan det være nok.....
Fra : COndor.Dk
Vist : 344 gange
20 point
Dato : 26-04-04 17:56

Hvad fanden kan man gøre hvis man lige har anskaffet sig en 3-telefon og man her ikke oplavet andet en bullshit med den. Jeg kan ikke engang ringe til deres support-linie uden at skulle betale 100kr for at være i kø... Samt de support ved ikke en skid. Skulle tror de har været på Valium hele deres skod liv. Hvis man er kommet så lang ud som jeg, og øsnke ikke længere at være kunde hos dem mere, hvad kan jeg så gøre? Der er jo en lille kontrakt i mellem som lyder på et halvt år!!!!! :o Omg... What am I to do.....

Kommentar
Fra : Dkkasper

Dato : 26-04-04 18:01

Jeg ville tage ned i en 3-butik og se om de ikke kan hjælpe her og nu....

Man kan begynde og brokke sig til gud og enhver mand - men mit gæt - det vil tage i hvert fald over 6 måneder inden der er nogen der bare begynder at åbne dit brev med evt. klage...

Nu skriver du ikke lige hvad fejlen eller hvilke problemer du har - men hvis du har købt en varer som ikke lever op til hvad der er lovet af sælger - så skal du få sælgeren til at udbedre fejlen eller lade handlen gå tilbage...

start dog med at være venlig overfor sælger... det kommer man tit længst med - selvom det er ham der har nosset i det...

Held og lykke

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 26-04-04 18:05

Har du ikke 14 dages fortrydelsesret? Det er jeg ret sikker på... Hvis der ikke er gået 14 dage endnu kan du bare smide den tilbage i deres små hoveder og få pengene tilbage.

Accepteret svar
Fra : solgaard

Modtaget 30 point
Dato : 26-04-04 18:22

jeg er lige så skuffet over 3 som dig.!!!

der er intet du kan gøre.. jeg har prøvet ALT..! og nej der er ingen fortrydelsesret.! jegmente nemlig også at man havde 14 dage. men ikke hos 3 selvf. det står på det stykke papir man skriver under på..

jeg spurte så om en anden kunne overtage mit abonnement (motorola a920 var nemlig udsolgt over alt og var så ved at sælge den for 1kr mod at han overtog min abonnement hos 3) men det kunne heller ikke lade sig gøre inden for bindingsperioden..

det eneste de måske ville gå med til var jeg betalte dem 900kr som mit abonnement ville komme til at koste mig i de 6 måneder. problemet er bare at de 150kr jeg giver hver månede kan jeg ringe for gratis så jeg ville intet få ud af at gøre det.. i stedet ligger telefonen bare herhjemme og bruger den kun til at ringe de 150kr op hver måned og ikke for en rød reje mere..!!!

Solgaard

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-04 18:38

Markedet for 3 telefoner er slet ikke så langt at det kan betale sig - der skal flere selskaber på banen først så de kan få lidt konkurrance.
Mange køber blindt på grund af reklamer og lovord - men det meste er overdrevet og løfterne gælder kun i storbyer.

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 26-04-04 18:40

Hej

det lyder ikke godt jeg har lige besluttede mig for at købe en 3mobil men det lyder nu som en dårlig ide

olefahnoe

Kommentar
Fra : geu

Dato : 26-04-04 18:40

Du har son udgangspunkt ikke 14 dages fortrydelsesret.. Men der er paragraf i købeloven der siger hvis du køber over nette har du 14 dages fortrydelsesret.
Men hvis der er mangler ved det abb. kan du jo klage over det. Og det kan du læse lidt om her. http://www.forbrug.dk/

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 26-04-04 21:32

ja, 3 er slet ikke som i reklamerne. jeg prøvede for nylig en NEC e616 (tror nok den hedder s¨dan), men dens sendeforhold i mit postnummer var ikke ok. Kun et sted i lejligheden kunne den sende ordentlig, og kun når den var i humør.......og på visse stadions dur den ikke!! hvis i har problemos med deres mobilos vil jeg næsten råde jer til at gå til forbrugersiderne i b.t. eller politiken fx med brok - eller den mere normale vej via forbrugerinstanserne www.forbrug.dk

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 26-04-04 21:43

Jeg har eksempelvis sendt et brev til dem vedhæftet en email.

Efter 6 dage fik jeg en kvittering i min indbakke hvor der stod:

Din email til kundeservice@3.dk er blevet slettet fra modtagerens indbakke uden at være åbnet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-04 21:48

Hmmm - et af den slags firmaer hvor man har sin advokat ved siden af mens man snakker med dem........

Kommentar
Fra : knallert1234

Dato : 29-04-04 17:20

-Så ringe er 3 nu ikke!
Kundeservicen er ikke-eksisterende, ja, men jeg mener nu stadig telefonerne er særdeles fordelagtigt prissat i forhold til konkurenterne (dvs. telefonpriserne som de har været det under den nye kampagne).
For mig er fidusen i 3 ikke de latterligt opreklamerede 3g-services men telefonerne, der som sagt har enorme mængder funktioner i forhold til priserne. I forhold til de andre 3-telefoner er det nok NEC e313 der er mest attraktiv. (Den næste i rækken, rent prismæssigt, NEC e616, er fuldstændig identisk bortset fra størrelse og Bluetooth +infrarød [så vidt jeg husker])
Trist at 3 totalt har fejdisponeret når det kommer til markedsføring i forhold til service. Den bedste reklame ville have været at folk fandt det anbefalelsesværdigt at være kunde hos 3. Dette er imidlertid ikke tilfældet for de der har brug for service til deres halvkomplicerede telefoner, og med rette, for servicen er elendig.
Pointe: Det er let at piske en negativ stemning op overfor alt hvad der står "3" på, men husk hvori kritikken har sin reele beretigelse - den manglende service!
Mvh.

Kommentar
Fra : knallert1234

Dato : 29-04-04 17:22

-Iøvrigt er det gratis at ringe til 3´s supportlinje for 3´s abbonenter (hvilket naturligvis ikke retfærdiggørm, at den overhovedet ikke fungerer).

Kommentar
Fra : geu

Dato : 29-04-04 17:42

Hørt knallert1234.

Kommentar
Fra : mehdi

Dato : 01-05-04 14:39

Er der nogen der ved, hvor man kan købe usb kabel og software til e313? og hvor meget det koster? og hvofor følger det ikke med med telefonen?

Kommentar
Fra : knallert1234

Dato : 02-05-04 21:53

Softwaren kan du downloade fra nettet (se anden tråd herinde på kandu). Kablet skulle vist komme i handlen i en pakke (sammen med noget software) om et par uger iflg. en Fona-ekspedient...
Mvh.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 20-07-04 15:52

Skulle vi få lukket spørgsmålet?

Kommentar
Fra : Dkkasper

Dato : 20-07-04 16:32

kanon idee... op af stolen COndor.Dk

Godkendelse af svar
Fra : COndor.Dk

Dato : 20-07-04 23:59

Tak for svaret solgaard.
Tak allesammen. Skide kapitalister !!!!   BAhhh