/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Toyota skal sælges.....
Fra : PaoloPernille
Vist : 482 gange
20 point
Dato : 26-04-04 09:09

Hej. Jeg står og vil meget gerne sælge min Toyota Corolla XL 1,3 fra 1988 og vil gerne have lidt gode råd med på vejen, for at få den bedst mulige pris.

1) Bilen er fra 1988
2) der er en "flænge" i forruden, men den er ikke i vejen for udsigten-
3) lige kommet ny udstødningsrør (2 lyddæmper)
4) næsten ny toppakning
5) der er rust lige under siderude og bagrude
6) kan ikke huske hvor langt den har kørt.
7) Bilen kører rigtig godt!

Håber der er nogen der kan hjælpe mig...

På forhånd tak.

Men Venlig Hilsen Pernille.......

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 26-04-04 09:10

Og hvilke råd er det du gerne vil have??

Sæt den til salg og se hvad du kan få for den

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 26-04-04 09:21

skal den synes - så kør den i synshallen og lave det de sir der skal laves. er den billigeste løsning ss

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 26-04-04 09:24

eddie

Det er et lidt "farligt" råd du giver der, man kan jo risikere at en synsmand har en afslappet dag og ikke finder alt det der skal laves, når du så kører til omsyn finder de måske mere, og så kommer du altså til at betale synsafgift nogle gange.

Med hensyn til at få mest muligt for bilen, så kan det anbefales at sælge den gennem QXL, sæt den ti lsalg med en mindstepris, og hvis der sidder brugere der gerne vil have din bil, risikerer du nemt at prisen bliver budt højere

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 30 point
Dato : 26-04-04 09:26

Kig i http://www.dba.dk
Her kan du danne dig et overblik over hvad de sælges til i handel og vandel!

Held og lykke!

Mvh
Palle jensen

Kommentar
Fra : engparken

Dato : 26-04-04 13:06

Hej.
Du kan sætte den til salg på www.qxl.dk du kan sætte en mindste pris på din bil.
QXL er en auktion,og det koster ikke noget at sætte bilen ind på denne auktion.Hilsen engparken.

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 26-04-04 13:10

I flg bilbasen kan du få 55.000 - 70.000 for din bil.
Dette vil afhænge af at du selv går ind på bilbasen og skriver de helt nøjagtige informationer ind.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 26-04-04 14:19

thulin

Mon ikke du tager fejl???

Jeg har ikke fundet en på bilbasen til over 20.000

Kommentar
Fra : maly01

Dato : 27-04-04 09:03

Ideen med at køre til syn for at få en "spisesedel" er ikke helt tosset. Corollaer fra sidst i firserne har desværre ofte problemer med rust i bagvangerne. Hvis du skulle være så heldig at de ikke kan slå hul i dine fordobles værdien af din bil. Og for en eventuel køber kan det give et overblik over det der skal laves. Men over 6-8.000,- skal du nok ikke regne med når den skal synes. (blev tilbudt en fra 87 til 1.700,-)

Godkendelse af svar
Fra : PaoloPernille

Dato : 28-04-04 20:42

Tak for svaret pallenoc.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 28-04-04 20:50

Du er altid velkommen...og tak for din accept...håber du fik din bil "godt betalt"!!!

God sommer!!!

Mvh
Palle Jensen