/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Forsikring Suzuki gsx250?
Fra : jlasse3
Vist : 571 gange
140 point
Dato : 26-04-04 00:57

Hej

Jeg har lige købet en Suzuki GSX 250 fra 1983. Og vil derfor høre om nogen ved hvor forsikring er billigst, jeg ønsker bare ansvarsforsikring.
Håber nogen kan hjælpe, jeg er 19 år og bor i 8240 området.

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 140 point
Dato : 26-04-04 02:08
Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 26-04-04 07:46

Mit råd:
Du melder dig ind i klub (evt. mærkeklub) som har en forsikringsaftale med et eller andet selskab. Her kan du så få en forsikring LANGT billigere end andre måder at forsikre dig på....selv som ny mc'ist.
Det kan godt betale sig at "finde" en sådan klub da det du skal give i ansvar koster det samme som fuld kasko gennem en klub.

Du kan finde (næsten) alle mc-klubber i DK her:

http://www.dkmc.dk

God MC-sommer og kør forsigtigt!!!

Mvh
Palle Jensen

Godkendelse af svar
Fra : jlasse3

Dato : 21-11-04 22:26

Tak for svaret jakjoe. Undsklyd men havde sku glemt at acceptere varet. TAK!!

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 21-11-04 22:34

Tak, det er sku dejligt at få en overraskelse

mvh
jakjoe