/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Snaps med sugerør?
Fra : Katka
Vist : 466 gange
100 point
Dato : 25-04-04 20:16

Hvad sker der hvis man drikker en halv flaske snaps med et sugerør?

Katka

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 25-04-04 20:18

du bliver skidefuld - ha ha

Kommentar
Fra : ta262

Dato : 25-04-04 20:19

Det kommer an på hvor mange i er.

Skål

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 25-04-04 20:19

ja, du bliver skide fuld, for det dårligt.. knækker dig også er du færdig.. :( synes ikke du skulle prøve det...

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 25-04-04 20:23

hvorfor skal den drikkes med sugerør - hvor gammel er du egentlig ? det der med at drikke med sugerør, gør kun at du bøvser ad h. til fordi du sluger en masse luft. slap af og nyd det - man skal ikke drikke snaps for at blive stangstiv.
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-04-04 20:24

hvis du prøver det en gang opdager du nok hvorfor at du ikke skulle ha' prøvet det

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 25-04-04 20:36

Det er en gammel skrøne, at alkohol skulle virke mere/"bedre", hvis man indtager den gennem et sugerør.

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 110 point
Dato : 25-04-04 21:12

Hvis du er rigtig uheldig kan du nærmest dø af det så lad være med det Jeg har været med til begravelse af en dreng på ja han fyldte 15 år den dag han blev begravet Snøfter han skulle også experimenterer såeee Lad Være!!!
Mvh Sune

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 25-04-04 21:34

Hej Katka
Jeg har også hørt den gamle skrøne, men det skulle være gennem et rugstrå, der så skulle have en speciel hårdtslående virkning.
Jeg har ikke prøvet det og tror heller ikke på det.
Efter min opfattelse, vil beruselsen vær den samme, enten du drikker gennem et sugerør eller via et glas, og det kan være slemt nok

Mvh
dabj

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 26-04-04 00:15

Ja hvad sker der? jo hvis det er en halvflaske - så bliver den tom! Det er nok ikke det værste men om du bare lægger nakken tilbage, så sker der nok det samme - Læs hvad Sune skrev, sådan kan det i hvertfald gå.
Mvh.Valde.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 04-05-04 18:18

Kære kandubruger!
Du har stillet dette spørgsmål i kandu for over 10 dage siden og fået svar.
Det er almindeligt i kandu at man takker for hjælpen. Når du ikke har gjort det, skyldes det formodentlig en forglemmelse eller ukendskab til hvordan.
Man takker for hjælpen ved at acceptere et af svarene, dette gøres ved at trykke på ”accepter som svar” ovenover og til højre for det svar du synes er bedst.
Det er muligt at svaret/svarene ikke er lige hvad du håbede på, men så vælger du blot det svar der kommer nærmest.
De point du har udsat som belønning for et svar, er alligevel tabt for dig i samme øjeblik spørgsmålet er stillet.

Mvh.
dabj

Godkendelse af svar
Fra : Katka

Dato : 04-05-04 21:30

Tak for svaret Sunowich.
Venligst Katka

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-05-04 23:16

Takker og Bukker