/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
grafikproblemer i Battlefield Vietnam
Fra : filmeditor
Vist : 291 gange
100 point
Dato : 25-04-04 18:52

Hej alle.

Jeg har et Matrox Parhelia 128 grafikkort, og jeg skulle her
tidligere prøve at spille Battlefield Vietnam, men grafikken går i kludder. Vandet i spillet ligner jeg ved ikke hvad. Øhmm, det er ligesom om at det er brunt det hele, og det går meget langsomt.

Jeg kan se at Battlefield vietnam kræver:
A: Minimum configuration:
Windows XP, Windows Me, Windows 2000, Windows 98, (Windows NT and 95 are not supported)

500 MHz processor

128 MB RAM

4x CD-ROM/DVD-ROM drive

1.2 GB free hard disk space plus space for saved games

32 MB Direct 3D and Hardware Transform & Lighting capable video card using the NVIDIA GeForce4, NVIDIA GeForce3, NVIDIA GeForce2, NVIDIA GeForce256, ATI Radeon 8500, ATI Radeon 7500, ATI Radeon, or Matrox Parhelia chipset with DirectX 8.1 compatible driver

DirectX 8.1 compatible sound card

Keyboard

Mouse
---------------------------------
Min computer lyder som følgene:

AMD athlon XP1800+ 1.54 GHz
256 MB Ram
80GB HD
Matrox Parhelia 128
SB Live Value soundcard

Så spillet skulle vel gerne kunne køre så man kan se hvad det forskellige forestiller ik?

Hjælp, jeg har brug for......ja, hjælp

Kommentar
Fra : smut

Dato : 25-04-04 22:26

jeg kender ikke dit grafikkort men du skulle måske prøve og opdatere din driver

Kommentar
Fra : filmeditor

Dato : 25-04-04 22:43

jeg har fundet ud af tingene. jeg skulle bare installere en driver fra matrox's hjemmeside, og vupti. Nu skal jeg så bare have fundet ud af at rette transperenceproblemet der er ved flyene. Vinduerne er helt hvide

Kommentar
Fra : smut

Dato : 26-04-04 16:47

ja det er jo ikke særlig nemt og ramme noget i tæt tåge

Kommentar
Fra : II_SPAWN_II

Dato : 28-04-04 14:24

filmeditor: hvad er dine indstillinger?....

hmm mente namnam's krav var:
933MHZ
256mb ram (fri hvis xp så helst 384)
1,5GB
16SPEEDS CD-rom drev
64mb grafikkort
dit lydkort skal kunne køre directx 9.0b

:D