/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 5140
Fra : flipper89
Vist : 329 gange
40 point
Dato : 25-04-04 17:23

Jeg har kigget på N5140 på nokias side... det er en fed og den lige til mig... desværre er den ikk kommet ud på markedet endnu... men er der nogle der ved hvad den kommer til at koste ???

og ikke noget med gæt, helst nogen som arbejder for nokia eller sådan noget

Og hvad kommer den til at koste med Debillos ?????

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 25-04-04 17:34

link til den .?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-04 17:38

http://www.nokia.dk/phones/5140/

På siden er der et link du kan trykke på - så får du en mail når den kommer på markedet (skulle være lige på trapperne)