Til Arlet....Vil du kigge på denne?
Fra : Mone
Vist : 383 gange
200 point
Dato : 25-04-04 11:23

Hej Arlet

Vil du være sød at tjekke denne, når du får tid?

Mvh
Mone

Logfile of HijackThis v1.97.7
Platform: Windows 98 SE (Win9x 4.10.2222A)

Running processes:
C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSGSRV32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MPREXE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\mmtask.tsk
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSTASK.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\ATI2PLXX.EXE
C:\PROGRAMMER\TREND PC-CILLIN 7\PCCIOMON.EXE
C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
C:\WINDOWS\TASKMON.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SYSTRAY.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\ATIPTAXX.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\ATI2CWXX.EXE
C:\PROGRAMMER\ACER\POWERKEY\POWERKEY.EXE
C:\PROGRAMMER\SYNAPTICS\SYNTP\SYNTPLPR.EXE
C:\PROGRAMMER\SYNAPTICS\SYNTP\SYNTPENH.EXE
C:\PROGRAMMER\TREND PC-CILLIN 7\POP3TRAP.EXE
C:\PROGRAMMER\TREND PC-CILLIN 7\WEBTRAP.EXE
C:\PROGRAMMER\SLEEP MANAGER\SLEEPMGR.EXE
C:\WINDOWS\LTSMMSG.EXE
C:\WINDOWS\ACER\SNAPSHOT\ACERTMB.EXE
C:\WINDOWS\TWAIN_32\SLIMU2\HOTKEY.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\STIMON.EXE
C:\WINDOWS\ALL USERS\MENUEN START\PROGRAMMER\START\LCQQ.EXE
C:\PROGRAMMER\PACKARD BELL DIAMOND 1200PLUS\DRIVER\WATCH.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\LEXBCES.EXE
C:\PROGRAMMER\ULEAD SYSTEMS\ULEAD PHOTO EXPRESS 4.0 SE\CALCHECK.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\WMIEXE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\RPCSS.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\LEXPPS.EXE
C:\PROGRAMMER\INTERNET EXPLORER\IEXPLORE.EXE
C:\WINDOWS\TEMPORARY INTERNET FILES\CONTENT.IE5\K1A3CLQV\HJT[1].EXE

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.wanadoo.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,Shellnext = http://192.168.0.10/
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\PROGRAMMER\ADOBE\ACROBAT 5.0\READER\ACTIVEX\ACROIEHELPER.OCX
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\SYSTEM\MSDXM.OCX
O4 - HKLM\..\Run: [Skan registreringsdatabase] c:\windows\scanregw.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [Job-oversigt] c:\windows\taskmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SystemTray] SysTray.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\Run: [AtiPTA] Atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Ati2cwxx] Ati2cwxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AcerPowerkey] "C:\Programmer\Acer\Powerkey\Powerkey.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCCIOMON.EXE] "C:\Programmer\Trend PC-cillin 7\PCCIOMON.EXE"
O4 - HKLM\..\Run: [pop3trap.exe] "C:\Programmer\Trend PC-cillin 7\pop3trap.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [WebTrap.exe] "C:\Programmer\Trend PC-cillin 7\WebTrap.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SleepManager] "C:\Programmer\Sleep Manager\SleepMgr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LTSMMSG] LTSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KEYMAP] C:\WINDOWS\SYSTEM\Keymap.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AspireTimeMachine] c:\windows\acer\snapshot\acertmb.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DXM6Patch_981116] C:\WINDOWS\p_981116.exe /Q:A
O4 - HKLM\..\Run: [HotKey] C:\WINDOWS\Twain_32\SlimU2\HotKey.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LexStart] lexstart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [StillImageMonitor] C:\WINDOWS\SYSTEM\STIMON.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [CriticalUpdate] c:\windows\SYSTEM\wucrtupd.exe -startup
O4 - HKLM\..\RunServices: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\RunServices: [Planlægningsagent] c:\windows\SYSTEM\mstask.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [ATIPOLAB] ati2plxx.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [PCCIOMON.EXE] "C:\Programmer\Trend PC-cillin 7\PCCIOMON.EXE"
O4 - Startup: Watch.lnk = C:\Programmer\Packard Bell Diamond 1200Plus\Driver\WATCH.exe
O4 - Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Startup: Ulead Photo Express 4.0 SE Calendar Checker .lnk = C:\Programmer\Ulead Systems\Ulead Photo Express 4.0 SE\CalCheck.exe
O4 - User Startup: Watch.lnk = C:\Programmer\Packard Bell Diamond 1200Plus\Driver\WATCH.exe
O4 - User Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - User Startup: Ulead Photo Express 4.0 SE Calendar Checker .lnk = C:\Programmer\Ulead Systems\Ulead Photo Express 4.0 SE\CalCheck.exe
O4 - Global Startup: LCQQ.EXE
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/ansi/iuctl.CAB?38101.3941782407

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 25-04-04 11:38

Ja, selvfølgelig vil jeg det.

Gør det med det samme

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 25-04-04 11:46

Flyt først filen Hijackthis til en mappe oprettet kun til den.

Du skal nu til at i gang med at fixe:

Kør Hijackthis, scan, sæt flueben ved linierne listet her, luk alle vinduer undtaget Hijackthis, klik på fix checked, luk hijackthis igen.
Dobbelttjek, så alt kommer med.

O4 - HKLM\..\Run: [DXM6Patch_981116] C:\WINDOWS\p_981116.exe /Q:A
O4 - HKLM\..\Run: [CriticalUpdate] c:\windows\SYSTEM\wucrtupd.exe -startup
O4 - Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - User Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: LCQQ.EXE

Find og slet:

C:\WINDOWS\p_981116.exe
c:\windows\SYSTEM\wucrtupd.exe

Derefter genstarter du og sender en ny log herind, for at se om vi har fået den helt ren.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 25-04-04 17:36

Hej igen Arlet. Undskyld det varede så længe, men jeg
blev "brutalt" revet væk fra min computer.

Men her er den nye logfil. Men jeg ved ikke om jeg har
gjort noget forkert, for jeg kan ikke finde disse 2.:

C:\WINDOWS\p_981116.exe
c:\windows\SYSTEM\wucrtupd.exe

Mvh
Mone

Logfile of HijackThis v1.97.7
Platform: Windows 98 SE (Win9x 4.10.2222A)

Running processes:
C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSGSRV32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MPREXE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\mmtask.tsk
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSTASK.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\ATI2PLXX.EXE
C:\PROGRAMMER\TREND PC-CILLIN 7\PCCIOMON.EXE
C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
C:\WINDOWS\TASKMON.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SYSTRAY.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\ATIPTAXX.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\ATI2CWXX.EXE
C:\PROGRAMMER\ACER\POWERKEY\POWERKEY.EXE
C:\PROGRAMMER\SYNAPTICS\SYNTP\SYNTPLPR.EXE
C:\PROGRAMMER\SYNAPTICS\SYNTP\SYNTPENH.EXE
C:\PROGRAMMER\TREND PC-CILLIN 7\POP3TRAP.EXE
C:\PROGRAMMER\TREND PC-CILLIN 7\WEBTRAP.EXE
C:\PROGRAMMER\SLEEP MANAGER\SLEEPMGR.EXE
C:\WINDOWS\LTSMMSG.EXE
C:\WINDOWS\ACER\SNAPSHOT\ACERTMB.EXE
C:\WINDOWS\TWAIN_32\SLIMU2\HOTKEY.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\STIMON.EXE
C:\WINDOWS\ALL USERS\MENUEN START\PROGRAMMER\START\LCQQ.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\LEXBCES.EXE
C:\PROGRAMMER\PACKARD BELL DIAMOND 1200PLUS\DRIVER\WATCH.EXE
C:\PROGRAMMER\ULEAD SYSTEMS\ULEAD PHOTO EXPRESS 4.0 SE\CALCHECK.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\WMIEXE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\RPCSS.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\LEXPPS.EXE
C:\PROGRAMMER\INTERNET EXPLORER\IEXPLORE.EXE
C:\WINDOWS\TEMPORARY INTERNET FILES\CONTENT.IE5\K1A3CLQV\HJT[1].EXE

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.wanadoo.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,Shellnext = http://192.168.0.10/
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\PROGRAMMER\ADOBE\ACROBAT 5.0\READER\ACTIVEX\ACROIEHELPER.OCX
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\SYSTEM\MSDXM.OCX
O4 - HKLM\..\Run: [Skan registreringsdatabase] c:\windows\scanregw.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [Job-oversigt] c:\windows\taskmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SystemTray] SysTray.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\Run: [AtiPTA] Atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Ati2cwxx] Ati2cwxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AcerPowerkey] "C:\Programmer\Acer\Powerkey\Powerkey.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCCIOMON.EXE] "C:\Programmer\Trend PC-cillin 7\PCCIOMON.EXE"
O4 - HKLM\..\Run: [pop3trap.exe] "C:\Programmer\Trend PC-cillin 7\pop3trap.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [WebTrap.exe] "C:\Programmer\Trend PC-cillin 7\WebTrap.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SleepManager] "C:\Programmer\Sleep Manager\SleepMgr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LTSMMSG] LTSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KEYMAP] C:\WINDOWS\SYSTEM\Keymap.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AspireTimeMachine] c:\windows\acer\snapshot\acertmb.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKey] C:\WINDOWS\Twain_32\SlimU2\HotKey.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LexStart] lexstart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [StillImageMonitor] C:\WINDOWS\SYSTEM\STIMON.EXE
O4 - HKLM\..\RunServices: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\RunServices: [Planlægningsagent] c:\windows\SYSTEM\mstask.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [ATIPOLAB] ati2plxx.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [PCCIOMON.EXE] "C:\Programmer\Trend PC-cillin 7\PCCIOMON.EXE"
O4 - Startup: Watch.lnk = C:\Programmer\Packard Bell Diamond 1200Plus\Driver\WATCH.exe
O4 - Startup: Ulead Photo Express 4.0 SE Calendar Checker .lnk = C:\Programmer\Ulead Systems\Ulead Photo Express 4.0 SE\CalCheck.exe
O4 - User Startup: Watch.lnk = C:\Programmer\Packard Bell Diamond 1200Plus\Driver\WATCH.exe
O4 - User Startup: Ulead Photo Express 4.0 SE Calendar Checker .lnk = C:\Programmer\Ulead Systems\Ulead Photo Express 4.0 SE\CalCheck.exe
O4 - Global Startup: LCQQ.EXE
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/ansi/iuctl.CAB?38101.3941782407

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 200 point
Dato : 25-04-04 17:39

Du har ikke gjort noget forkert, men jeg ville bare være sikker på at de ikke var der..

Så er du ren..

For at beskytte dig mod snavs har jeg lavet en sikkerhedspakke,
som du kan hente her : www.arlet.dk/pakke.htm

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 25-04-04 18:20

Tusind tak for hjælpen.

Ja, tak, jeg har din sikkerhedspakke.

Jeg har lavet det her for en veninde, og jeg
har også fortalt hende om din pakke. Så nu
håber jeg hun bruger den.

Mvh
Mone
God søndag aften

Godkendelse af svar
Fra : Mone

Dato : 25-04-04 18:21

Tak for svaret arlet.
Mone

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 25-04-04 18:24

Velbekommen.

Ja, installerer hun den pakke, så ser vi ikke hende herinde med spyware problemer mere.
Det er sikkert.

Fortsat god aften til dig også