/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Scooter!
Fra : KlausHansen
Vist : 414 gange
100 point
Dato : 25-04-04 11:09

Hej allesammen,....
Ved godt det måske ikke lige er stedet, men jeg søger en scooter. Grunden til jeg spørger her om der er en der har en de skal af med, er at jeg er nervøs for at købe en fx gennem Gul&Gratis eller Den blå Avis.
Den skal bare være i mekanisk god stand, udseende er mere eller mindre ligemeget... Prisen ja, max må ligge omkring max 4000 kr, og helst gerne i Østjylland, bare for at være besværlig. Velkommen til at skrive på min mail, klaus_hansen666666@hotmail.com...

Kommentar
Fra : bws16

Dato : 25-04-04 12:11

kommer an på hva det skal være for en scooter og hvilken fart den må have.. fpr kende5r da nogen der har en til salg..

Kommentar
Fra : KlausHansen

Dato : 25-04-04 13:34

det er underordnet hvad det er for... typr mæssig lidt á la Pgo Comet..... 50-70 stykker

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-04-04 13:34

Du tør godt her, men ikke i den blå avis??

Hvad er forskellen, det er sandsynligvis de samme brugere, og de samme scootere der er til salg

Kommentar
Fra : KlausHansen

Dato : 25-04-04 13:49

Jeg stoler mere på folk når man har skrevet med dem her... det ved jeg sku,... det er nok bare mig der lidt mærkelig... men sådan er det...

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 100 point
Dato : 19-07-04 10:53

Skulle vi få lukket spørgsmålet?

Godkendelse af svar
Fra : KlausHansen

Dato : 19-07-04 18:19

Tak for svaret Better_Performance.