/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
gemme email adresser
Fra : CCjunior
Vist : 530 gange
50 point
Dato : 24-04-04 22:25

jeg skal til at formatere min com..
jeg vil helst gemme mine email adresser så jeg bare kan ligge den ind igen... hvor ligger de og hvordan gør jeg det
bruger outlook expres...

Junior

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 24-04-04 22:28

Marker dem og træk dem hen i en mappe..

Accepteret svar
Fra : Chamira

Modtaget 60 point
Dato : 24-04-04 22:37

Hej Junior

Du gør sådan:

Filer => eksporter => adressekartotek => vælg format (jeg plejer at vælge tekstfilen) => gennemse og følg herefter instrukser

Når du har formateret er det bare importer istedet for eksporter.

Mvh/Mira

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-04-04 22:43

Chamira>du har ret,du skal åbne adressekartoteket>filer,men du skal ekspoteres i >
adressekartotek(wab)og impotere i wab igen så står de i din nye OE som de gjorde før.
Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 24-04-04 22:43

Tak for svaret Chamira.

Junior

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-04-04 22:44

til diskette/cd/eller nr to HDD

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 24-04-04 22:46

Junior > Velbekomme

Manse > Jeg gør altid som beskrevet ovenfor, og har aldrig haft hverken rod eller problemer... (kan også kun vælge mellem Microsoft Exchange Privat adressekartotek og tekstfil (semikolonseparerede værdier))

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-04-04 22:52

jeg bruger WAB , lige frem og tilbage,let og sikkert og lige til,misforstå mig nu ikke,vel

Manse9933 hygge

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 24-04-04 22:54

*GG* Ja med den sætning kunne jeg nemt narres til at forstå noget HELT andet sådan en lørdag aften, på vej mod de små timer

Hygge... Mira

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 24-04-04 22:55

ha.. Det kan jeg ikke gøre.. men min pirat-version af xp er også temmeligt meget fejlbehæftet.. Det var derfor jeg kom med den temmeligt enkle mulighed.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-04-04 22:59

ja uha uha,det er sku for hyggeligt,ikalt for hyggeligt.