/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
styrthjelm.....
Fra : tiemaster
Vist : 296 gange
100 point
Dato : 24-04-04 15:13

hej hej.. jeg kom sgu til og smadre min hjelm igår.. så hvis der er nogle i ålborg området der har en billig en liggede vil jeg gerne købe den..... str. L
vh. Tiemaster

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-04 15:14

Prøv www.dba.dk eller www.qxl.dk

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 24-04-04 15:52

Hej tiemaster

Jeg har en Uvex hjelm liggende str. XXL (men lille i str.)

Den er sort m. "spejl" visir og så har den metallic lilla/blå hajer på siderne og blå staferinger.

Var det noget?

/Mira

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 24-04-04 16:03

hej chamira.. det lyder da ik tosset hvad skal du ha for den og hvor bor du.....

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 24-04-04 18:00

Jeg bor lige midt imellem århus og viborg, silkeborg og Randers - har 25-30 km til hver af de nævnte byer.

Jeg ved ikke hvad sådan en er værd... en hund?

Mira

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 24-04-04 19:24

det lyder ok men jeg bor jo helt oppe i nørresundby... så skal du sende den med posten....
er den ellers i god stand????

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 24-04-04 19:38

Altså, den har selvfølgelig nogle skrammer af at have ligget i topboksen og blevet banket rundt, men jeg kan da tage nogle makrobilleder af den og sende til dig på mail, hvis det er? Hverken jeg eller min kæreste er styrtet med den, så den skulle være intakt.

Jeg tror altså heller ikke portoen er helt billig, så hvis du skal have den for en hund, så betaler du også porto ikke?

Hvis du vil have billeder, kan du bare smide din emailadresse, så skal jeg fluks sende nogle til dig.

/mira

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 24-04-04 19:47

hej igen jeg skal selvfølgelig nok betaler porto... det kunne være fedt hvis du sendte et billede... tiemaster@stofanet.dk.....

Accepteret svar
Fra : Chamira

Modtaget 100 point
Dato : 24-04-04 20:26

Hej tie

Så er billederne sendt

Mira

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 24-04-04 20:41

den er rigtig fed.. har sendt en mail til dig....

Godkendelse af svar
Fra : tiemaster

Dato : 24-04-04 21:18

Tak for svaret Chamira og hjelmen.. den bliver jeg glad for.....