/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
flytte dataer
Fra : 9221
Vist : 311 gange
50 point
Dato : 24-04-04 09:51

Hej kan jeg flytte mine dataer fra c dervet til f drevet
da jeg skal formater c drevet
Mvh 9221
Ps skal der bruges noget program?

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 24-04-04 09:53

Hvilke data drejer det sig om, og hvilet slags drev er F-drevet ?

Kommentar
Fra : 9221

Dato : 24-04-04 09:58

det er div programer som ligger på c drevet.
f drevet er hd med xp

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-04-04 10:11

Du kan ikke uden videre flytte programmer fra C-drev til F-drev
Programmer er integreret i C-drevet's registrerings database.
Men du kan lave en kopi af C-drev og med Drive Image hente programmerne over
på dit nye C-drev.
Emesen.

Kommentar
Fra : 9221

Dato : 24-04-04 10:16

Tak emesen
Men hvordan får jeg fat i det program.?

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 60 point
Dato : 24-04-04 10:35

Her er programmet som nu ejes af "Symantec "
http://www.powerquest.com/driveimage/
Desværre kan jeg ikke finde nogen prøveudgave.
http://www.zitech.dk/Product/SubCategory.aspx?SubCategoryID=2458&ProductCategoryID=300
Når du benytter programmet til at lave backup og du vil hente enkelte programmer ud skal du ikke gemme i komprimeret udgave.
Jeg har ikke testet hele funktionen i Drive Image, men læst mig til hvad den kan.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-04-04 10:38

Drive Image 7, the premier backup solution, is a fast, inexpensive, and complete hard drive imaging solution. Unlike file-by-file copying utilities, Drive Image uses SmartSector imaging to create an exact image of a hard drive or partition where your operating system, applications and data resides.

Godkendelse af svar
Fra : 9221

Dato : 24-04-04 10:41

Tak for svaret emesen.

Kommentar
Fra : 9221

Dato : 24-04-04 10:42

En stor tak til alle.
mvh 9221