/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Sikken herlig dag det er idag :o)
Fra : Toupie
Vist : 373 gange
1 point
Dato : 23-04-04 23:57

Det er fredag, det er forår og livet er skøøøøøønt

Det er da hvad jeg prøver, at fortælle mig selv, for at holde energien og humøret oppe, efter en viiiiild dag på arbejdet ......og udsigten til, at jeg skal arbejde hele weekenden er knap så positiv

Så hjælp mit humør på vej med en positiv tråd, og fortæl hvad det bedste ved din dag har været i dag - og hvad det værste har været ......eller bare et eller andet fjollet/sjovt

// Toupie

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 24-04-04 00:01

Hejzza Toupie.........

Det har været en dejlig dag i dag, med masser af sol, enkelte byger, nogen steder med regn, andre steder evt. med hård blæst til kuling med vindstød af stormstyrke og dertil orkan i sigte

Ellers intet nyt, udover at Jeg i dag har bestilt en lejebil......
Og jeg glæder mig bare enormt............

Mordex.

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 24-04-04 00:03

hop en tur ind på www.lodret.dk og tjek styrelizeren ud.. det er sjovt...

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-04 00:04

Mordex

Er det alt der er sket på din dag???
Hvor skal du køre hen???

// Toupie
Humørbarometer: |----

Det er allerede steget herligt

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-04 00:06

Musenfryd

Kender den godt, og har fået skældud for at bruge den på et andet site

// Toupie
Humørbarometer: |------

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 24-04-04 00:06

Jeg skal til Køln i det sydlige Tyskland. Og derfra måske en lille tur til Paris med konen....... øjjj hvor romantisk
(bilen er med fri km. så hvorfor ikke)

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 24-04-04 00:07

Er der ikke noget med at der er et eller andet tårn i Paris????????????

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-04 00:09

Mordex:

Det lyder da skøøønt, hvornår tager i afsted??

// Toupie
Humørbarometer: |-----------------

Det røg lige heftigt i vejret pga. "tårnet" i Paris

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 24-04-04 00:10

Det bedste ved min dag i dag har været at jeg imod forventning - fik en fridag fra arbejdet, det resulterede så i, at jeg fik lavet en masse (praktisk) hvilket var fint da min kæreste har "føssesdag" på søndag - derudover lukkede jeg pindsvin ud her til aften som jeg har haft i vinterpleje, for Pindsvineforeningen - ikke heeelt ligeså stort som at lukke vilde bjørne tilbage i naturen - eller slippe delfiner løs i bølgerne, men ikke heeelt så ringe endda.... *SS
Derudover ingenting - andet end hygge - EET problem har jeg dog, og det er at jeg er LÆKKERSULTEN !!!!!

øv ...

Karina

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 24-04-04 00:10

Toupie..
skældud?? lyder mærkeligt...

Mordex.. jo, det er det skæve tårn der ligger i paris..

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-04 00:11

Musenfryd:

Det var noget med brugen af det danske sprogbrug

Humørbarometer: |-----------
Det skæve tårn i Paris

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 24-04-04 00:14

Vi skal afsted den 18. maj, så der er lidt til endnu.......

Vi skal nok se det der skæve-rundetårn eller hvad det nu hedder

Så skal vi nok spise en romantisk middag, se solnedgangen, øhhh og så nok hjem til Køln om aftenen.........
(mon ikke hun bliver glad???????)

Men jeg glæder mig........

Mordex.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-04 00:14

Fnollerpige:

Pindsvine liv skal man skam ikke kimse af de er sååååå søde...
Lækkersulten????? det er jeg egentlig også

Tillykke med kæresten på søndag Hvad har du planlagt??

Humørbarometer: |----------

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 24-04-04 00:15

Hvis nogen skulle spørge, så skal vi til begravelse i Køln den 19. maj...

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-04 00:15

Mordex:

Hvis hun ikke bliver glad, så er der noget helt galt

Humørbarometer: |--------------

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-04 00:16

Nu skal I også få at vide hvorfor "Mordex" er såååå glad.

Her er hans nye dyt (og så skal han have konen med - tsk tsk)

http://www.auto-gartzke.de/

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 24-04-04 00:18

>>refi
HØRT, øhh....eller rettere SET
Det er i hvert fald meget tæt på

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 24-04-04 00:20

>>refi
Du skriver altid Mordex i " "

Hvorfor det
Det lyder som om jeg er en eller anden opfundet person.........

Mordex (uden " " )

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-04 00:20

Jeg ville da godtnok også være i strålende humør hvis jeg havde sådan en dyt, at køre i .......mangler bare en der gider forære mig den

Humørbarometer: |-

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 24-04-04 00:22

>>Toupie
Jeg sagde det var en LEJEbil
Desværre
Men om 2 mdr.... øhh.......20år, kan det være jeg har en selv

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 24-04-04 00:22

>>Toupie ....

Planlagt og planlagt - egentlig ikke meget - gæsterne kommer først næste weekend, i denne weekend har min kæreste bestilt TOTAL HYGGE, ingen sure pligter, FORMEL1 søndag eftermiddag, og mørbrad m/ bløde løg til aftensmad - mine forældre kommer så lige forbi til en tår "ganske uforpligtende" (uforpligtende fra vores side *G) - tår kaffe om aftenen ......
- og da jeg jo så ligesom har klaret alle de sure pligter i dag.... er det jo nemt at opfylde DET ønske....

ang. lækkersulten - problemet er bare jeg ikke rigtig har noget der ligesom "virker" i den retning ..... tænk sig har lyst til PØLSEHORN *LOL* !!!!!

Karina

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 24-04-04 00:24

Er dit humormeter gået ned??????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-04 00:24

Sådan har jeg lært det - det gør jeg da med alle.

Men jeg er jo også fra landet - der lærte man høflighed før man kunne gå.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 24-04-04 00:24

Fed lille dytbåtter der Mordex .... har du tøj og soæbriller der passer til ?? *GG
Man skal jo lige huske at se "smart" ud ikk`?
Ikke noget med joggingbukser og fleecetrøje....

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 24-04-04 00:26

solbriller - ups
-o-o-

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-04 00:28

Mordex:

Ja, det er en trøst det er en lejebil

Fnollerpige:
Pølsehorn???????? hvordan kan man få lyst til pølsehorn???? er du gravid???
Total råhygge??? så lyder det mere som lækkertræt fremfor lækkersulten

Humørbarometer: |----------

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 24-04-04 00:28

I kan være 100% sikker på at det er hele den finne "molevit", med skjorte (ikke knappet på de to øverste, for så kvæles jeg ), slips (kun om torsdagen), og dertil pæne busker.
Og selvfølgelig med tonede glas

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 24-04-04 00:29

Ja....eller flødeis med ansjoser

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-04 00:29

Mordex:

Ja, det røg ned da Refi viste billedet af den fede dyt......som jeg ikke ejer

Humørbarometer: |--------------

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 24-04-04 00:30

Heldigvis er det kommet "op at stå" igen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-04 00:31

Hovsa - der er huller i nettet.

Det tager sgu sin tid at sende med brevdue

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 24-04-04 00:31

Nope er ikke gravid - men så drengene fra Angora på DR2 og de spiste Pøllehorn .... var lækkersulten inden - men det fik mine tanker i den retning *GGG

http://www.dr.dk/skum/angora/

>>ja Toupie er vist både lækkertræt, lækkersulten og hyggelækker *GG
det ender nok med et stykke med leverpostej og ap'titagurker *S

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-04 00:34

Tænk dig "Toupie"

For en god slat feriepenge kunne du også holde ferie i sådan en (1500 pr dag)

Det er da værd at overveje

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-04 00:34

Mordex:
Der skal heldigvis ikke så meget til før det kommer op

Refi: brevduer er bestemt ikke hvad de har været, heller ikke på Kandu

Fnollerpige:
Tror du har det værrere end jeg så

Humørbarometer: |------------------

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 24-04-04 00:35

1500 pr. dag avs det er dyrt ....
og hvor henter man den henne..... ?

Karina
men enig den er "stylet"

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-04 00:35

Refi: jeg er for nærrig til at bruge mine penge på dét

Humørbarometer: |------------------

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 24-04-04 00:38

Nå, hvor kom vi fra.............
Kender i nogen hyggelige steder i Paris (og jeg mener ikke gadehjørner, off. toiletter og div. homobarer, så spg. er ikke henvedt til ........ )

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-04 00:39

Det står da på sidenm hvor du kan hente den......
Bare tag VISAet med - så får du den med med det samme

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 24-04-04 00:39

>>Jeg sagde ikke noget refi..............

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-04 00:40

Moulin Rouge by night er et absolut must.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-04 00:41

Mordex:
Der er fx. disney world, men det koster en bondegård så er der også et maga stort torvemarked hvor man bare kan købe alt, det er ret hyggeligt Så er der selvfølgelig også Nortra Dame og triumfbuen

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 24-04-04 00:41

Hmm, Toupie... det humørbarometer.. det må vi gøre noget ved.....her kommer et par vitser så....

Der står to negere ved en pølsevogn. Så siger den ene "To ristede".
Så siger pølsemanden "Ja det kan jeg godt se, men hvad skal i have?".

Patienten: - Doktor, min mand siger, at min kusse er for stor, så jeg tænkte, at hvis De undersøgte mig, så kunne De fortælle mig, om det er rigtigt.
Doktoren: - Vil De være venlig at tage tøjet af, så skal jeg undersøge Dem.
Doktoren (råber): - Sikke en stor kusse ! Sikke en stor kusse !
Patienten (vred): - Behøvede De at sige det 2 gange ?
Doktoren- Det gjorde jeg heller ikke !!

Et ældre ægtepar mødte nogle bekendte, som de ikke havde set i årevis.
"Hvad er der så sket i jeres liv siden sidst?" spørger de bekendte.
"Jooow.. jeg er jo blevet Civilbetjent!" siger manden stolt. Men hans kone afbryder ham: "Gu er du da ej, Karl-Einer... det var senil-dement"

To sædceller instrueres af deres mor: "Når I snart i jeres
liv skal stifte familie, gør I følgende:
Svøm som bare fanden, så jeres kammerater sakker agterud,
svøm omkring, til I støder panden mod ægget, gennembryd
cellevæggen og nyd, at jeres formål her i livet er opfyldt."
Kort tid efter var tiden inde, alt rystede og hoppede
omkring de to små fyre, og pludseligt blev de skyllet
afsted sammen med alle deres kammerater. Da farten blev
taget lidt af, begyndte de to fyre at svømme det bedste, de
havde lært. Det var mørkt, og konstant stødte de hovederne
mod noget hårdt, men det var ikke ægget.
Faret vild, forvirrede og halvt modløse svømmer de rundt på
må og få, indtil de møder to andre fyre.
"Hej", råber de glade, "vi er to små sædceller, der hedder
Per og Bjarne. Vi leder efter ægget. Kender i vejen?".
"Næææh", svarer de andre, "Vi hedder Karius og Baktus, og
vi arbejder her bare..."

A little old lady, well into her eighties, slowly enters the front door of
an erotic sex shop. Obviously very unstable on her feet, she shakily hobbles
the few feet across the store to the counter.
Finally arriving at the counter and grabbing it for support, she asks the
sales clerk: "Ddddooo youuuu hhhave ddddildosss?"
The clerk, politely trying not to burst out laughing, replies: "Yes we do
have dildos. Actually we carry many models."
The old woman then asks: "Dddddoooo yyyouuuu hhhave aaa pppinkk one, tttenn
inchessss lllong aaandd aabboutt tttwoo inchesss thththiiickkk?"
The clerk responds, "Yes we do".
"Ccccccannnn yyyyouuuu tttelll mmmmeeee howwww ttttoooo ttturrrnnn ttthe
ffuucccckkkkinggg ttthingggg offffff?"

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 24-04-04 00:41

Hvor kom vi fra *GGGG

Nej jeg har aldrig været i Paris - men det kan da være de andre har - ellers så flæk lidt rundt på nettet (hvis ikke du allerede har gjort det) og led ....

f.eks
http://www.sitecenter.dk/jorgen-jensen/brugerdefinerethtml2/

og skulle jeg glemme at sige det senere - så rigtig GOD TUR Mordex...

Karina

Accepteret svar
Fra : musenfryd

Modtaget 11 point
Dato : 24-04-04 00:42

og lige et forslag tiol hvad du gør når du keder dig på et ikke så ukristeligt tidspunkt:

Gør disse ting når du keder dig i Bilka
* Kom tilfældige varer i folks vogne når de ser væk.
* Gå hen til en af de ansatte og sig med en meget officiel stemme,
"Jeg tror vi har en Kode 3 i legetøjsafdelingen,"
* Indstil alle radioerne på en polka-station; sluk for dem og indstil
volumen til "10".
* Lav et spor af appelsinjuice på gulvet, der fører hen til
toiletterne.
* Gem dig ind midt i en række med tøj på bøjler, og når folk bladrer
gennem tøjet kan du f.eks. sige "Vælg mig! Vælg mig!"
* Når der kommer en meddelelse i kunderadioen, kan du indtage en
fosterstilling på gulvet og skrige, "Nej, nej! Nu er stemmerne der igen!"
* Gå ind i et omklædningsrum og råb rigtig højt, "Hey, jeg er løbet
tør for toiletpapir her inde!"
* Giv dig selv et prismærke på, og læg dig op i køledisken til
kalkunerne.
* Lav et dukketeater med frosne kyllinger
* Stir ind i overvågningskameraet i en time mens du rokker fra side til side.
* Gå rundt og vis et billede af dig selv, spørg folk om "De har set denne kvinde?"

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-04 00:45

Musenfryd:

Det hjalp

Humørbarometer: |---------------------------------

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 24-04-04 00:46

>>musenfryd ...

Det var da nogle fede forslag ....
dem skal jeg have afprøvet - alle som een ....
*LOLLER*

Karina

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 24-04-04 00:47

Vi kommer vist ikke til at have så meget tid i Paris, kun et par timer. Men det skulle være nok til at finde en god romantisk restaurant.........

Men tak for "tur-hilsnerne".......

I kan i det mindste glæde Jer over at I slipper for mig I et par dage

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 24-04-04 00:50

hehe fnollerpige.. hvis du er fra kbh, så sig lige til om hvor og hvornår, så smugkigger jeg bag mannequindukkerne

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-04 00:50

Jeg plejer gerne at gå ind i en tøjbutik, og prøve tøj - når så ekspedetrisen kommer for at hjælpe så klager jeg min nød over at jeg er aaaaaaalt for tyk til det tøj he he.....den søde ekspedetrise skal jo passe sit job så hun siger altid "nej det passer ikke, du kan sagtens have det tøj på med din figur, du er ikke spor for tyk" Det styrker selvværdet og bringer latteren frem, for jeg véd jo hun SKAL side det

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-04 00:50

side= sige

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-04 00:51

Mordex: er det en trussel eller et løfte???

Humørbarometer: |--------------------------------------

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 24-04-04 00:52

hehe toupie.. du lyder som om du er klar til at afprøve de bilkatricks....

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 24-04-04 00:54

Nå.. nu er humørbarometeret nået derop hvor jeg med god samvittighed kan forlade jer... hav en fantastisk weekend alle sammen, med eller uden arbejde.
natti fra musenfryden...

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-04 00:54

Musenfryd:

Dét må klart blive det næste ...men tror nu nok jeg vælger en anden by end den jeg bor i

Humørbarometer: |-------------------------------------

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-04 00:55

Musenfryd:

Takker for hjælpen sov godt, drøm sødt og god weekend til dig også

Humørbarometer: |--------------------------------------------

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 24-04-04 00:56

>>Toupie
Jeg kan ikke se det mindste der skulle nærme sig en trussel, så det blir´ nok et løfte
"Jeg lover med arme og ben at blive væk fra 18. maj - 22. maj."

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 24-04-04 00:58

Nå, nu skal jeg have kogt medister, så jeg er tilbage om lidt..... eller først i morgen.....

Go´ nat, og sov godt. Og held og lykke med dit homome....øhh, humormeter Toupie.....

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-04 00:59

Mordex:

Godt så!!!!! og som fnollerpige må jeg hellere ønske dig god tur allerede nu, hvis jeg nu skulle glemme det

Humørbarometer: |-----------------------------------

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-04 01:00

Mordex:

Bon apperitit

Og tak for hjælpen nat nat til dig og sov godt

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 24-04-04 01:01

Tak.............

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-04 01:04

SLK en har da indbygget notebook

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-04 01:06

SLK????? Nu føler jeg mig ret meget fatsvag det er da lige til at mit humørbarometer falder drastisk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-04 01:07

Det er bare betegnelsen for den fiat "Mordex" skulle låne/leje

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-04 01:08

Godt så er jeg mere rolig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-04 01:16

Kan man sove godt

Godnat - ses nok imorgen (nå nej idag)

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-04 01:19

Nu er klokken blevet mange og jeg må hellere komme i seng så jeg kan være frisk i morgen

Tak for hjælpen alle sammen, Musenfryd skal helt klart have mit ene point for BILKA turen
Rart med et fora hvor folk også hjælper med at sætte humøret op TAK

// Toupie
Humørbarometer |----------------------------------------------------------------------------------------------|

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-04 01:20

Tak Refi og du må også sove godt og drømme sødt nat nat