/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Køb af ejendom i Polen.
Fra : eastern
Vist : 1011 gange
40 point
Dato : 23-04-04 12:44

Hej.

Er der nogen der kan hjælpe med lidt praktiske oplysninger i forbindelse med ejendomshandel i Polen.

Må jeg overhovedet som dansker købe fast ejendom i Polen? (Som fritidsbolig - delvis udlejning)

Kender i nogen dansk mægler der har specialiseret sig i Polen?

Er der regler vedr. belåning osv?

Mvh.

Tommy,-

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-04-04 13:04

Lidt oplysninger:

http://www.at-rejse-er-at-leve.dk/nyheder/lnpolen.htm
Artiklen tyder på, at der ikke er åbnet for erhvervelse af fast ejendom, endnu.

http://www.nordea.dk/sitemod/moduler/generelle_moduler/bolig/index.asp?pid=30172&strcorecontentarea=29
Citat
Ved køb i Baltikum og Polen anbefaler vi dig at få råd og vejledning fra en lokal ejendomsmægler.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-04-04 13:05

Hov, ser nu at artiklen er fra 2001....sorry

mvh
jakjoe

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 50 point
Dato : 23-04-04 13:27
Godkendelse af svar
Fra : eastern

Dato : 27-04-04 07:50

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 27-04-04 08:36

Tak for det.

mvh
jakjoe