/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Excel faktura skabelon?
Fra : Znakeers
Vist : 2181 gange
5 point
Dato : 23-04-04 06:58

Hej jeg ville høre om der er nogle der ligger inde med en excel faktura skabelon?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 23-04-04 07:12
Kommentar
Fra : Znakeers

Dato : 23-04-04 07:36

Der har jeg kigget, og jeg syntes ikke rigtig jeg kan finde den der faktura skabelon, måske du kan hjælpe mig med at finde den?

Accepteret svar
Fra : henningborchert

Modtaget 5 point
Dato : 23-04-04 09:58

Der er faktisk en standard fakturaskabelon med i en excel XP installation.

Hvis den ikke allerede er installeret kan du få det gjort ved at sætte CD´en i.
mvh
Henning

Godkendelse af svar
Fra : Znakeers

Dato : 23-04-04 11:50

Tak for svaret henningborchert.