/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Opbevaring af campingvogn i Sønderjyllan~
Fra : LHau
Vist : 5503 gange
230 point
Dato : 22-04-04 22:51

Hej

Vi mangler mulighed for at opbevare vores nye campingvogn under sikre forhold, fri for hærværk og tyveri.
Gerne indendørs om vinteren i en lade eller hal, og udendørs forår & sommer hvor vi kan hente CV når vi har brug for den. Helst max 20 km fra Sønderborg, men afstanden er ikke så vildt afgørende.
Hvordan finder vi en plads ? ... Er der nogen, der kan hjælpe os? ... Er det svært at finde en sikker opbevaringsplads til denne form for langtidsparkering i Sønderjylland ?

Tusind tak og mvh. Lone

Kommentar
Fra : makholm

Dato : 23-04-04 01:10

hejsa det nærmeste jeg kunde funde er :

Landsdel: Sønderjylland
Navn: Gert L. Pedersen
Adresse: Kielsbjergvej 12
Post: 6200
By: Aabenraa
Udlejers www:
Email adresse: mlp@kielsbjerg.dk
Telefon: 74 68 06 48
Helår/vinter: Helår
Indhegnet: Aflåst lade
Kan der afhentes frit: Efter aftale
Priser: Se pris i teksten
Tekst: Vi tilbyder opbevaring i aflåst lade med betongulv. (helår og Vinter) - Sønderjylland. pris: 50 kr. pr. m2 min 800 kr.. Afhentning efter aftale.

mvh Makholm

Kommentar
Fra : LHau

Dato : 23-04-04 21:42

Hej Makholm

Tak for svaret, som jeg kan se du har kopieret fra www.campingstuff.dk
Det giver ikke points at kopiere uden at oplyse hvor du har det fra.

Mvh. Lone

Kommentar
Fra : Toyotas

Dato : 24-04-04 08:39

Hej. Gå ind på campingferie .dk, der står en del om opbevaring af campingvogne, også i Jeres del af landet.
Venlig hilsen.
Michael

Kommentar
Fra : LHau

Dato : 24-04-04 20:52

Hej Michael

Har kigget på www.campingferie.dk men kan ikke finde noget i Sønderjylland, bortset fra en henvisning til at forhandleren kan hjælpe. Hvad skal jeg søge efter?

Mvh. Lone

Kommentar
Fra : EstherErik

Dato : 25-04-04 17:57

Hej Lone
Jeg har vores campingvogn i en hal, hvor der er sand gulv. Har brugt samme hal tre år, Hallen ligger i Hokkerup, så det er ikke langt fra Sønderborg, (Her bor vi også)
Hvor stor er vognen, hvor ofte vil i bruge hallen, og hvad regner i med i vil betal?
Send oplysninger, og jeg vil undersøge for jer, om det kan lade sig gøre.
Der er andre vogne, og et par mejetærskere i hallen, men vi har ikke noget at udsætte, vi er godt tilfreds
Hilsen Erik

Kommentar
Fra : LHau

Dato : 25-04-04 20:40

Hej Erik

Tak for svaret. Vognen er 2,3 m bred og incl. træk 7 m lang. Højde 2,55 m. Vi vil gerne bruge hallen hele året, men forår og sommer bruger vi selvfølgelig vognen i weekend'er og ferier. Så hvis vi kan hente og bringe vognen efter behov ville det være super! Vi tror at 1500 kr. pr. år er rimeligt, men vi ved det faktisk ikke. Er det helt ved siden af ?

Hvis du kan få plads til 2 vogne af denne størrelse ville det være helt fint, men lad os nu prøve med den ene først

Mvh. Lone

Kommentar
Fra : EstherErik

Dato : 26-04-04 19:47

Hej Lone.
Jeg har snakket med min campingvognsvært, men han har ikke plads lige nu, og han kan ikke sige, om alle "gamle" kunder kommer tilbage til efteråret. Jeg har aftalt med ham, at jeg ringer igen til efteråret, og hvis i ikke har fundet andet, er der måske en mulighed.
Jeg har måske to andre steder, et i Dybbøl, og et mellem Sønderborg og Augustenborg, men det har jeg ikke undersøgt. Har det jeres interesse, må du sende en lille hilsen, og jeg undersøger det for jer.
Hilsen Erik

Kommentar
Fra : LHau

Dato : 26-04-04 20:52

Hej Erik

Dybbøl og Augustenborg er jo næste "lige uden for døren", så ja tak det må du gerne undersøge.
Vi sætter fluks 20 points mere på højkant.

Mvh. Lone og Svend

Accepteret svar
Fra : EstherErik

Modtaget 230 point
Dato : 27-04-04 20:30

Hej Lone & Svend.
Så har jeg været lidt igang, men har ikke kunnet træffe nogen, men her er der fem muligheder, og den ene skulle være meget sikker, og der er sikkert plads til to vogne, den adresse fik jeg i formiddags.
Henrik Schmidt Lambjergvej 6 mobil telf 40591030
De to jeg ikke fik fat i er:
Conrad Bundgård "Damsteds Planteskole" Madeskov 2 telf ??? Det er den nye adresse, den gamle var Augustenborg Landevej, Og Brock Michelsen Dybbøl Bygade telf 74468365
Så har jeg Torsten Hvidt i Blans, hvor jeg før har haft vognen stående i flere år, men skiftede på grund af prisen, telf 74461704
Har i ikke held nogen af disse steder, er der som sidste mulighed, Skov og Naturstyrelsen, der har en hald på Grønnekjærvej, men det er ikke lige sagen, da de selv bruger hallen i høsten, og så skal vognen bare ud.
Håber i får held med en af disse adresser, ellers må vi jo igang igen.
Hilsen Erik

Kommentar
Fra : EstherErik

Dato : 27-04-04 20:35

Hej Lone & Svend
Jeg glemte at komme ind på prisen, i skal IKKE byde kr.1500, det er alt for meget, da prisen alle de steder jeg kender til er på ca, kr. 100 pr. m. så kan i spare 500 kr er det jo til en week-end mere i vognen.
Hilsen Erik

Kommentar
Fra : LHau

Dato : 27-04-04 22:18

Hej Erik

Tusind tak. Vi går i gang med telefonen straks i morgen. Vi lægger en hilsen her, når vi ved mere.

Mvh. Lone og Svend

Kommentar
Fra : LHau

Dato : 03-05-04 21:48

Hej Erik

Vi har truffet aftale med Henrik Schmidt i Lambjerg. Pladsen er i laden fra oktober - juni. Henrik bruger selv laden under høsten i juli - september, og her kan vi så få plads under et halvtag eller udenfor. I betragtning af den korte afstand mellem Sønderborg og Lambjerg på 9 km og nem adgang til laden gjorde vi ikke noget særligt for at forhandle prisen, som blev 1400 for de næste 12 måneder.

Så vi siger mange tak for hjælpen.

Mvh. Lone og Svend

Kommentar
Fra : EstherErik

Dato : 04-05-04 13:37

Hej Lone & Svend.
Det var da skønt, i fandt noget der kunne bruges, så har arbejdet ikke været spildt.
God campingsommer.
Hilsen Erik

Godkendelse af svar
Fra : LHau

Dato : 11-05-04 22:16

Tak for svaret EstherErik.