/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Nysgerrig
Fra : Soenne
Vist : 284 gange
10 point
Dato : 22-04-04 22:21

Jeg er relativ ny bruger på Kandu og har lige et lille spørgsmål.
Hvem i alverden er Ram og frida, nu er jeg stødt på de 2 navne adskillige gange og hvorfor er de
"smidt ud" ???

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-04-04 22:24

Prøv at skrive navnene oppe til højre i søg
Mvh Sune

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 22:24

1. 2 tidligere brugere

2. Spørg Kandu - de er de eneste der kan svare på det.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-04-04 22:25

og det vil kandu ikke svare på.

per

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-04 22:29

The neverending story

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 22:29

Hej Soenne
De er to heldigvis forhenværende brugere, som virkelig kunne kvæste nye brugere med deres beskidte kommentarer. Jeg har prøvet dem, og havde jeg ikke haft Mordex til støtte lige fra første gang, jeg kom på, så var jeg smuttet. Jeg kendte ikke Mordex, men straks fik de det til, at vi havde dobbeltprofil. De var ekstreme, og du skal ikke tage dig af Sunowich, for han var en af de der.
mvh
binky

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 20 point
Dato : 22-04-04 22:31

Du vil gøre os en kæmpe tjeneste at lukke dit spørgsmål med det samme, inden hele rumlen starter forfra.
Det er selvfølgelig op til dig selv, men som suno rigtig skriver søg oppe i højre side så kan du læse lidt og selv bedømme.

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 22-04-04 22:31

Jeg begynder at forstå, men mangler alligevel lidt, på det her tidspunkt af døgnet gider jeg ikke navigere rundt mellem diverse indlæg, mange af dem er jo også lukkede, hvis jeg søger på navnene dukker der nogle op med gevaldigt store point.

Godkendelse af svar
Fra : Soenne

Dato : 22-04-04 22:32

Ok. lukket

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 22:33

Prøv i morgen på Kandu og small-talk, så får du det hele at vide. Bare vær glad for, de ikke er her nu.
mvh
binky

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-04-04 22:33

pinky

pas nu på at din dejlige mand ikke ser at du HAR MORDEX eller det er måske hendes, hvem ved de går godt i spæn, måske for godt, bedøm det selv Soenne, og velkommen til Kandu.

mvh
Per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-04-04 22:35

soenne

det var da hurtigt du lærte at bruge systemet, især med at lukke ned, du er bare dyktig ell hva.

per

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-04-04 22:36

Hva Binky jeg har da aldrig generet dig såee hvad er nu det for noget at komme med ??? og jeg er ikke en del af noget
Og soenne Du skal ikke gører andet med denne tråd end du selv har lyst til for hvis man ikke har lyst til at læse hvad der skrives her kan man jo bare holde sig væk
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 22-04-04 22:39

Rolig nu, jeg synes godt jeg kan se hvad retning mit spørgsmål meget hurtigt kan tage, der nåede at komme 5 indlæg, inden jeg kunne nå at skrive mit eget.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-04-04 22:42

Sunowich

det er netop det jeg i de sidste to dage har forsøgt at fortælle, men lige lidt hjælper det

per

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 22-04-04 22:45

>Sunowich. Det har du selvfølgelig ret i, jeg er jo rimelig anonym, jeg kunne for så vidt være din nabo.

Men hvorom alting er, dette er en hjælpeside, ikke et chatforum.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-04-04 22:50

Soenne Du har skrevet i smalltalk som kan sidestilles med chat dog lidt bedre da det skrevne bliver her
Og hej Nabo
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 22-04-04 23:18

Jojo... Jeg tror bare jeg vil forblive diplomatisk