/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
AngelineCMS hos ZimNet
Fra : Andreas1982
Vist : 432 gange
50 point
Dato : 22-04-04 21:49

Jeg får denne besked når jeg kommer til trin 2 i installationen:

Warning: Unknown MySQL Server Host 'denhemmeligedatabase' (1) in /usr/local/psa/home/vhosts/xn--andreas-skjmt-egb.dk/httpdocs/lib/adodb/drivers/adodb-mysql.inc.php on line 253

Warning: MySQL Connection Failed: Unknown MySQL Server Host 'denhemmeligedatabase' (1) in /usr/local/psa/home/vhosts/xn--andreas-skjmt-egb.dk/httpdocs/lib/adodb/drivers/adodb-mysql.inc.php on line 253

Notice: Undefined variable: i in /usr/local/psa/home/vhosts/xn--andreas-skjmt-egb.dk/httpdocs/lib/system/ui.php on line 45

Fatal error: Cannot instantiate non-existent class: template in /usr/local/psa/home/vhosts/xn--andreas-skjmt-egb.dk/httpdocs/lib/init.php on line 189

Er der en der kan se hvad det er jeg har gjort forkert??

Venlig hilsen
Andreas

Accepteret svar
Fra : Interkriller

Modtaget 60 point
Dato : 22-04-04 22:03

Prøv at skriv localhost i stedet for www.etellerandet.dk (hvis du da gør det)

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 22-04-04 22:31

I min browser kommer der bare en "Siden kan ikke vises" side frem når jeg skriver det, men der er jo heller ikke noget suffix på "localhost"

/Andreas1982

Kommentar
Fra : rfh

Dato : 22-04-04 23:35

De 2 første fejl du har, kommer fra filen 'config.php'

**** taget fra config.php ********
$server="localhost";
$user="AngelineCMS";
$password="CMSAngeline";
$database="AngelineCMS";
****************************

Du skal ændrer alle 4 linier så de passer til din MySql Database.

mvh.
rfh

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 22-04-04 23:56

Er er ikke en af jer der kan hjælpe mig med at sætte det op, så det virker, hvis jeg giver jer kodeordet?
Jeg kan ikke finde ud af det og det er ret vigtigt at det kommer til at virke...

Venlig hilsen
Andreas

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 22-04-04 23:58

I kan skrive til mig på andreas_skjaemt------SNALTINGELINGEST------ privat.teleFJERNDET STORE.dk

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 23-04-04 08:40

Koderne er sendt til Interkriller og der er truffet aftale om at han hjælper med opsætningen, så spørgsmålet er hermed lukket.

Venlig hilsen
Andreas1982

Godkendelse af svar
Fra : Andreas1982

Dato : 23-04-04 08:40

Tak for svaret Interkriller.
Jeg venter spændt på resultatet!

Venlig hilsen
Andreas1982

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 24-04-04 01:47

Se resultatet på www.andreas-skjæmt.dk

Husk IDNNOW.COM først ;)