/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad er bedst? Pølser eller frikadeller?
Fra : binky
Vist : 505 gange
50 point
Dato : 22-04-04 15:13

Jeg kunne lide at vide, hvad man snakker bedst over. Pølser eller frikadeller og jeg lægger den ikke under madlavning, så de kommentarer behøver jeg ikke.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 15:15

Hej binky...
Jeg er sikker på vi skal "snakke" ( ) over pølserbord.....
Det var jo det vi havde aftalt

Mordex.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 15:18

Mordex
Du er godt nok hurtig
mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 15:19

Jamen Mordex
hvad så med frikadellerne?
mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 15:20

Jeg så godt dine anførseltegn " "
og, så deeee
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 15:21

Dem kan vi få efter pølserne

Hvad siger du til det binky

Mordex.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 15:21

skulle stå anførselstegn
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 15:22

Hvad mener du med mine anførelsetegn binky

Kommentar
Fra : barneyboy

Dato : 22-04-04 15:24

Jeg sir en delle og en pølse til hver så er den klaret...og så kan man altid slå et smut om mcdonald hvis man er mer sulten

Kommentar
Fra : invisible

Dato : 22-04-04 15:28

Det kan jo ikke diskuteret.

Der findes jo faktisk ét ord.....: PØLSESNAK !

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 15:29

>> barneyboy

Den var god......
binky, du er selvfølgelig også god

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 15:35

Hey alle sammen
I får her *** og diverse bandeord, jeg kender, får pludselig bliver der meldt "siden kan ikke vises", så den står på genstart. Tror I, det er fordi, det er en gammel PC, eller skal jeg ud med riven efter esenet? Nogen ideer?
mvh
binky
Mordex, jeg kigger lige på det. OK
mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 15:36

barneyboy
vær nu lige lidt sofistikeret
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 15:38

Helt i orden binky
Tag dig god tid.....

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 15:40

Hej Mordex
Er det frikadellerne eller anførselstegnene, vi skal have efter pølserne. Bare så jeg er klædt på efter det
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 15:41

Det bestemmer du binky

Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 15:42

Bare vi starter med pølserne

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 15:44

Mordex, det gør vi da så med pølserne, men har du tænkt over den med anførselstegnene? Hvad kom først: anførselstegn eller frikadeller???
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 15:46

Aner det ikke.......
Hvad mener du kom først??
Skal vi sige frikadeller i anførelsestegn???

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 15:48

Ja, hvis vi kalder det en paneret frikadelle, tror jeg, vi nærmer os, eller hvad mener du, ikke en karbonade, det er så ordinært.
mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 15:50

barneyboy
Jeg har forhåbentlig ikke jaget dig væk, det var ikke meningen.
mvh
binkey

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 15:53

>>binky
Du kan kalde det hvad du vil, vi vil alligevel være enige.....eller rettere sagt, jeg vil for det meste altid være enig med dig......

Mordex.

Kommentar
Fra : barneyboy

Dato : 22-04-04 15:54

Nej du jeg er her stadig...skulle bare tænke over en vildt fed kommentar...men...jeg tror jeg gik blank på den..
Mit forslag ville være at ta en tur ned til pølse Jørgen og få en adlibitum...så er der både til til at snakke og evt. en lille røverhistorie

Kommentar
Fra : calista

Dato : 22-04-04 16:02

Hvad er dellerne og pølserne lavet af? Kalkun eller svinekød?? Og hvordan er dellerne krydret? Spørger bare for at "spice" tingene lidt op,ikk?
og så hedder det iøvrigt krebinetter og ikke karbonader

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 16:03

Udtales krebinetter så som "karbonader"?
Og hvem er det lige der er kalkunen???

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 16:04

Mordex, hvor er du nem. Kunne ønske min mand var lige sådan.

barneyboy

Problemet er, at vi skal aftale en pølsevogn, for vi bor i hver sin ende af landet. Kender du en god en på Fyn.
mvh
binky
Og også en frikadellebar med panering.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 16:06

Der er en god pøslevogn på svendborgvej.
Der har de store ½ meter hotdog.....
Spis to og få den 3. gratis

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 16:06

Det hedder forskelligt, alt efter hvor i landet, man befinder sig. Østpå hedder det krebinetter, og vestpå hedder det karbonader.
Så'n er det.
mvh
binky

Accepteret svar
Fra : barneyboy

Modtaget 60 point
Dato : 22-04-04 16:12

Svendborgvej it is...hvis ordet gratis indgår så er jeg der på pletten ...
½meter hotdog...orh...tænk at sige: Jeg har lige spist 1½meter hotdog(de 3)...det klinger godt...den tar jeg...og så en indianer med godt af det gule

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 16:15

Så længe den pølsebar eksisterer, er der kun to der kar kunnet spise 3 ½ m. hotdog. Og det var vist 2 lastbilchauffører...... (har jeg hørt)

Jeg skal nok være den tredje......

Mordex.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 16:17

Mordex
så får du ikke plads til frikadellerne med anførselstegn!!!!
mvh
binky

Kommentar
Fra : barneyboy

Dato : 22-04-04 16:17

Så er det da vist kun hvis du kommer før mig du bliver den tredje.. ..
Har i forresten prøvet isene på burgerhjørnet i vig?..Er du da vimmers de er monster store...det må vist være en 5meter hotdog..he he

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 16:19

Øh, barneyboy
har du det godt?
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 16:23

Når vi nu kommer med kommentarer om hvem der kan spise hvad osv., skal jeg sige lidt om min kone.

Hun har engang spist en isvaffel med 12 kugler.
Hun kan spise en hel grilkylling.
Hun kan spise 3 fiskeburgere.
Hun kan spise en æggekage lavet af 10 æg et par løg og tomater.

Ikke det hele på en gang, men hver for sig.
Og det sjoveste er at hun er 170cm. og vejer 43-44kg.
Jeg synes det er utroligt........

Nogen der kan stikke den?

Mordex.

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 22-04-04 16:26

mordex
du godeste da - kan jeg ikke låne noget af hendes stofskifte, der må være mega-højt.
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : barneyboy

Dato : 22-04-04 16:29

He he...der er jeg stået af..respekt til din kone mordex!!
(bare hun ikke ender som den ene af drengene fra "jeg,mig og Irene")...he he

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 16:33

>>ahtn
Jeg må indrømme at hun altid (siden hun var lille) har haft problemer med fordøjelsen, så hun vil hellere end gerne bytte med dig ahtn......
Jeg synes selv det er lidt surt, for jeg laver ikke andet end at købe ind

>>barneyboy
Hvilken dreng skulle hun da blive? Jeg kan ikke huske slutningen på filmen.......

Mordex.

Kommentar
Fra : barneyboy

Dato : 22-04-04 16:36

Der er den ene dreng som spiser og spiser og siger at han sikkert bare er heldig og har et højt stofskifte...men han bliver den tykkeste af dem alle(ingen hentydning til din kone)...He he..men man siger jo at piger/damer kan gøre en fattig...det må vel gælde på alle måder..

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 16:40

Mordex, hils din kone og fortæl hende, at jeg er så misundelig. Jeg tror nok bare, at jeg blev mæt inden.
mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 16:42

barneyboy
Er det Vig i Nordjylland, du mener. Du må da være fynbo med al den kendskab til pølsevogne?
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 16:43

>>barneyboy
Du skulle bare have sagt at det du mente en af hans sønner Sjov film.......

>>binky
Det skal jeg nok, tak.......
Hun er sq en lille grovæder.....

Mordex.

Kommentar
Fra : barneyboy

Dato : 22-04-04 16:46

Ja det er han..he he...jeg bliver desværre nød til at smutte fra denne dejlige pølsesnak..men tak for det..og det kan jo være der kommer en pølsesnak mere en dag..he he..hygge..

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 16:49

Farvel farvel......barneyboy....

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 22-04-04 17:56

kribinetter um

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 21:53

valde
det hedder karbonader i Jylland.
mvh
binky
men det smager lige godt.

Godkendelse af svar
Fra : binky

Dato : 25-04-04 15:46

Tak for svaret barneyboy.