/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billig charterrejse
Fra : websie
Vist : 395 gange
20 point
Dato : 22-04-04 12:12

Jeg skal for første gang sydpå min forlovede og jeg vil ud og slappe af sammen men da pengene ikke er så store ville vi gerne høre om nogle spareråd eller nogle billige bureauer. Vi har hørt noget om at rejser i sverige kan være billigere hvis dette er rigtigt er der så nogen der kan oplyse mig om hvor jeg kan finde disse rejser. på forhånd tak

Karina

Accepteret svar
Fra : musenfryd

Modtaget 20 point
Dato : 22-04-04 14:08

tjek her: www.osterlindet.dk det er billigt.. og godt... kan anbefale slovenien hvis det var noget?
musenfryd

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 22-04-04 14:52

Sverige.....hm.....der er koldt og mange myg! Prøv hellere Bulgarien. Det skulle være billigt og spændende - hvis I er mere traditionelle, kan I jo nappe en billig tur til Tyrkiet - ja, det kan faktisk fås for under 2000 per mand i højsæsonen (for en uge) - men der er vist en høj terrortrussel for tiden.
Et godt fif er selv at ordne hotel og så bestille billet selv til en af de efterhånden utallige destinationer på lavprisruterne. Fx kunne I tage til Beirut med Snowflake- der skulle være fredeligt nok og kønt.

Godkendelse af svar
Fra : websie

Dato : 22-04-04 23:12

Tak for svaret musenfryd. Jeg prøver! vi har allerede kig på slovenien eller bulgarien er der specielle steder du kan anbefale?

Kommentar
Fra : websie

Dato : 22-04-04 23:17

det må du undskylde sfl17 jeg mente rejser fra Sverige, Sverige er i øvrigt et godt rejsemål om vinteren når myggene er væk og sneen ligger højt. Lindvallen ved Sælen er vores foretrukne skisportsted. det med at ordne hotel og fly hver for sig synes jeg virker for dyrt det billigste jeg kunne finde til Split i slovenien var 5998 for 2 personer kun for fly og så løber det hurtigt op. men tak jeg ved ikke om jeg også kan belønne dit svar jeg er ny????

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 23-04-04 00:01

hej websie
jeg har de sidste to år været med østerlindet rejser netop til slovenien. Området hedder Izola, hotellet Belvedere, og jeg kan varmt anbefale det. der skal meget til at jeg tager samme sted hen to år i træk, men her var der for skønt. Byerne er små italiensk-agtige, med smalle gader osv. Naturen er helt fantastisk, befolkningen meget sød og rar, priserne billige, og maden skøøøøøn.
Med østerlindet kan du både komme af sted med bus og fly, på ovennævnte hotel får du halvpension, og maden er fin. Nu kommer det jo an på hvornår I tager af sted, men jeg har ikke set nogle priser der kan hamle op med østerlindets.
Havde jeg penge til det, tog jeg selv af sted igen i år, men jeg må vist vente til næste sommer.
God tur til jer, hvor I så end kommer hen
musenfryd