/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Hvor lejer man billig bil med fri km.? -~
Fra : Mordex
Vist : 1454 gange
200 point
Dato : 21-04-04 23:37

Hej.

Hvor kan man leje en billig bil med fri km.???
Det skal enten være på fyn eller jylland.
Den må ikke være ældre end årg. ´90
Prisen må ikke være mere end 3000kr. for en uge.
Skal kunne køre ca. 1800km. til D

Jeg ønsker ikke links som jeg selv skal tjekke ud, medmindre der direkte på siden står priser, km., biler mm. Jeg vil ikke ringe til firmaet og spørge, og jeg vil ikke maile dem. (medmindre I er 100% sikre på prisen, bilen mm.)

Indtil videre er der kun 4 point, men ved tilfredsstillende svar, forhøjes til ??........ lad os se på svaret........

Mordex.

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 21-04-04 23:46

hejsa øhhh du mener du vil læne dig tilbage og slappe af og få det serveret på et fad for 4 point HMM held og lykke

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 21-04-04 23:50

Nej, nej.
Men hvis jeg ikke får relevante tilbud, skal folk jo ikke have point for andre kommentarer der hører hjemme i smalltalk, vel???
Jeg forhøjer selvfølgelig hvis jeg får et godt bud.....

Mordex.

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 21-04-04 23:55

kig på www.lejetlig.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-04 23:55

"Mordex"
I din lokale telefonbog under biludlejning, ved jeg der er en i xxxxxx der lejer ældre biler ud med frie km.

Prøv lige at kigge - der er også en hjemmeside - kan bare ikke huske adressen.

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 21-04-04 23:58

tjaaa........................... small point = smallt talk

men en BMW fra 92`
7 dage 1350,- fri KM
+ falck og den må gerne kører til udlandet!!!!

men efter du ikke vil ringe til dem.... så må du jo møde op personligt *S*

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 21-04-04 23:59

>>kaptajnkaber......
Kan man leje en bil der med de krav jeg stiller?

>>refi
Jeg kigger i morgen. Jeg tror ikke det er en god ide at ringe rundt nu

Mordex.

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 22-04-04 00:02

prøv at kigge...

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 00:02

>>bokke31
Lad venligst være med det.
Jeg ber´ pænt om det, hold nu op.
Hvis folk kun kom med disse dumme kommentarer, ville det jo være latteligt at lukke efter 14 dage, fordi der ikke var nogen ordentlige bud. Og derved miste/tjene f.eks. 100 point.
Så jeg venter med at fordøje.......øhh.......forhøje.

Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 00:04

>>kaptajnkaber
Jeg kan ikke regne mig frem til max. 3000kr. for en uge.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 00:04
Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 22-04-04 00:06

øhhhh mener du ikke det var seriøst !!!! hmmm tja det må du selvom jeg svare jo kun på dit spg`!!!

men du kan jo sige til hvis du vil have linket anyway... det er i Vejle

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 00:06

>>refi
Udlansdkørsel maks 500km.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 00:07

>>bokke31
Et seriøst spg. kræver et seriøst svar.
Hvis du har det, er det da meget fint, så kom med det.......

Mordex.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 22-04-04 00:15

Skal du til Mûnchen - er alle km i udlandet - så skal du da leje i Tyskland.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 00:17

Jeg skal herfra til Køln, og selvfølgelig tilbage.....
Men tror du det er billigere at leje i D????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 00:24

Alene eller......

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 00:27

Hvad har det med sagen at gøre refi
Jeg skal bruge en lidt større personbil, der kan have mere end 1 pers. (og det er ingen fra Fakta )

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 00:29

Jeg ville bare gøre dig standsmæssig kørende
http://www.auto-gartzke.de/

I forhold til BMWen får du nok ingen billigere.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 00:35

300.- kr pr dag m. fri km ab flensburg (corsa el. punto)
http://www.auto-gartzke.de/dokumente/pkw.PDF

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 00:36

>>refi
Hold da kæ..
Jeg bliver helt mundlam.....
Måske skulle jeg og Fak.... ups, konen tage derned alene....
Fed bil. Og kanon billig....
Tror du virkelig jeg kan leje den????

Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 00:38

Jeg kan ikke få det andet til at virke.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 00:39

Selvfølgelig kan du leje den, men det er jo 1500 pr dag

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 00:40

Og??????????
Den er det værd.......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 00:42

Jo det virker fint det andet

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 00:42

Hvis du ser sådan en her i byen i løbet af de næste uger, på D-plader, kan du være sikker på at det er Mordex der kører dér.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 00:42

Ellers kan du bare gå videre fra den anden side - det er samme firma

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 00:43

Jeg kigger lidt på siden.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 00:44

Eller kan du ikke læse PDF-filer

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 00:46

Åbenbart ikke.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 00:51

Så må du ind og hente Acrobat Reader - den kan du ikke undvære.

http://www.adobe.de/products/acrobat/readstep2.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 00:54

Du skal da ikke have den på tysk - undskyld
http://www.adobe.dk/products/acrobat/readermain.html

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 00:59

Tak for det refi.
Den glemte jeg at installere her forleden...... Du husker nok hvorfor.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 01:10

Åh jo - men du har vel back-up til næste gang

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 01:12

Helt sikkert

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 22-04-04 06:38

Hej mordex
Her er en som reklamerer med DK's billigste biludlejning:
http://www.lejmigdetlet.dk/priser.htm

God Tur!!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 09:38

>>Palle
Det er et dejligt billigt link, men man kan ikke leje bil til kørsel i udlandet. Desværre....

Mordex.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 10:24

"Mordex"
Din opsparing til ny bil røg vist lige en tur.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 10:33

Hvad mener du med det?????? Mener du SLK????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 10:37

Næ - jeg mener jeres kamp i aftes om hvem der var hurtigst er blevet slettet.

SLKen er der endnu

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 10:42

Men så vidt jeg kan se, har jeg stadig pointene.........
Lad os se om de også bliver slettet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 10:44

Naaa - det er ikke sikkert - det er nok mere for at pynte på oversigten

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 10:48

Det ser da også pænere ud uden 5-6 ens spg. i træk.......
De burde også slette.............. ups, jeg må hellere lade være med at sige for meget

Jeg smutter lige et par timer

Ha´ det godt......

Mordex.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 10:53

ja

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 22-04-04 11:05

Har du prøvet at kontakte Folmer fra ovenstående link...jeg ved at han har da tidligere lejet biler ud til kørsel i bl.a. Tyskland.

Held og Lykke!

Mvh
palle jensen

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 13:28

Jeg prøver lige Palle.......

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 13:30

Det var en kvinde der tog tlf., og sagde at de ikke lejer ud til udlandskørsel........
Desværre.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 13:31

Efter det jeg kan se på siden, kan du godt leje til kørsel i udlandet mod at betale 250 kr. pr dag extra.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 13:42

Jeg er da enig med dig refi.....
Hvis man kigge nederst på siden (linket) står der: "Ovenstående gælder kun ved kørsel i Danmark"
Så der må evt. være andre priser ved kørsel i udlandet...... ikk´??

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 13:44

Jeg har lige ringet igen, og svaret var at det er en fejl at det ikke er blevet slettet: "Personbiler til udlandet: + kr. 250,- pr. dag"

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 22-04-04 13:48

Jeg ved godt at de havde et problem med en som kørte galt i Berlin (tror jeg) så det kan godt være de så har taget det af programmet.

Beklager det ikke førte til noget...håber du finder én et andet sted!

Held og Lykke!!
Mvh
Palle

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 13:52

Det er helst i orden Palle, det var da i det mindste et seriøst og godt bud

God dag

Mordex.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 14:06

"det var da i det mindste et seriøst og godt bud "

Kan vi så lige få en forklaring.
Var mit bud ikke seriøst

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 14:20

>>refi
Selvfølgelig var/er dit bud seriøst. Alle dine indlæg (næsten) er seriøse og rare at læse
Men grunden til dette svar til Palle var, at det lød som om han/hun kun havde dette ene bud, og var færdig i denne tråd. Men du er da vel ikke færdig endnu, vel????

Og ikke så sur, du ødelægger dit rygte

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 14:24

Du har aldrig set mig sur - det er der vist ikke mange der har.
Vred, skuffet måske men ikke sur

Seriøst var Flensburg da et bud - ca. 300.- om dagen med fri km. Og det er ny bil.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 14:26

Tror du jeg kan leje en bil dernede, og så køre i den i dk (jeg skal jo hente nogen herhjemme)??????

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 14:27

Tror du jeg kan leje en bil dernede, og så køre i den i dk (jeg skal jo hente nogen herhjemme)??????
Jeg skal lige sige, at jeg ikke er mester i tøs... tysk....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 14:32

Hvorfor tager I ikke bare toget (eller en endagsbus) derned - det er da billigere end at køre frem og tilbage 4 gange.
Det var ikke en skrivefejl - du får jo samme problem når du kommer hjem.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 14:36

Vi er 5 der skal derned, derfor er en billig bil billigere end toget.......
Hvad var ikke en skrivefejl? Hvilket problem får jeg når jeg kommer hjem???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-04 14:51

Jeg tænkte på at bilen jo også skal afleveres igen - eller vil du beholde SLKen

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 14:54

Nej, nej. Den skal jo afleveres, men tanken slog mig lige i går aftes

Godkendelse af svar
Fra : Mordex

Dato : 23-04-04 20:43

Tak for rådet refi.
Det var lige det jeg skulle...........

Nu har jeg bestilt en dejlig bil i Flensborg til den 17. maj........ Super

Mordex.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-04-04 21:53

Alletiders - hvor meget måtte du så spytte ud med?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 23-04-04 22:09

Bilen kommer til at koste ca. 3.350 kr. (450 €) fra 17. - 24 maj (mandag til mandag)

Det er en ny MB C 180 med aut. gear og klima..... fri km......
Det er super

Kanon ide med at leje i D

Mordex.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-04-04 22:13

Skide godt Eg... "Mordex"

Og så smager det lidt af SLK

Det kan kun blive en god tur

Der kan man se hvad afgifterne gør herhjemme......

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 23-04-04 22:18

Det kan ikke siges mere præcist refi.......

Ved du forresten hvor man kan købe pæne billige bukser???......
Nej...... jeg skal nok stille et nyt spg.

Tak igen refi........

Den eneste Mercedes jeg indtil videre har kørt, var min mors gamle taxa fra ´95
Jeg glæder mig

Mordex.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-04-04 22:25

Det forståes

God tur til det halvsydlige.

PS.

Dernede kører man kun MB med slips og halskrave - eller bar overkrop og shorts - så klip du bare i et par gamle bukser.
Damerne derimod SKAL stadses med fuld krigsmaling

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 23-04-04 22:28

Denne gang bliver det med slips.......
Og min kone er altid i top

Mordex.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-04-04 22:36

Husk nu den FEDE €-mappe

Fortsat God Aften (Weekend er vel for tidligt - vi render vel ind i hinanden igen)

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 23-04-04 22:44

Vi sås nok herinde refi

God aften igen

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 23-04-04 22:46

Jeg prøver lige igen:
Vi sås nok herinde refi
God aften igen

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 23-04-04 22:47

Den vil sq ikke.......
Prøver igen

Vi sås nok herinde refi
God aften igen

Kommentar
Fra : Mordex