/ Forside/ Teknologi / Udvikling / SQL / Spørgsmål
10  smorch 260
At overføre data ml. mig og butikker
Fra : runemunk
Vist : 440 gange
90 point
Dato : 21-04-04 22:28

Hej

jeg har kastet mig ud i at starte et pris indeks på nettet og er lidt i tvivl om hvordan jeg skal overføre data mellem de butikker som er med i indekset og min egen mysql server. Jeg skal simpelthen plukke et antal varekategorier og få dem lagt ind i mine egne tabeller så det ser pænt ud. Mit spørgsmål er: eksisterer der "tried-and-true" procedurer til at gøre dette? Kan butikkerne lave et "dump" af visse tabeller som jeg så kan fyre ind i min mysql - og er det overhovedet en hensigtsmæssig måde at gøre det på?

Nogle gode råd ideer eller ideer?

Kommentar
Fra : Interkriller

Dato : 22-04-04 08:12

Har ikke helt sat mig ind i det, men tror du kan lave et xml udtræk relativt nemt, som du så kan importere i din egen DB

Kommentar
Fra : runemunk

Dato : 24-04-04 16:18

Du ved ikke hvordan man importerer xml i mysql?

Accepteret svar
Fra : Interkriller

Modtaget 90 point
Dato : 24-04-04 19:02

http://www.phpbuilder.com/columns/kenlin20031229.php3

der er en beskrivelse af import muligheden

Godkendelse af svar
Fra : runemunk

Dato : 27-04-04 15:13

Tak for svaret Interkriller.