/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
HJælp jeg mangler hjælp
Fra : dragoneyes
Vist : 337 gange
50 point
Dato : 21-04-04 22:21

Hej jeg mangler hjælp til at finde en hjemmeside hvor jeg kan købe polygrab poklain og værktøj af denne slags maskinner som jernhandler bruger ligemeget hvad det er for noget alt har interresse det bøves ikke at værer en hjemmeside også hvis du selv har noget af denne slags eller kender nogen der sælger det så er jeg meget interesseret jeg leder også efter en slags el jernsaks tror jeg man kalder det det er til at klippe i jern det er lige meget hvor de ting er henne altså det behøes ikke kun at være i DK NYT OG BRUGT KØBES

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 21-04-04 22:26

Her er da noget udstyr.

http://www.ksm-hema.dk/hema/brugt_mat.html

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-04 22:26

Her er da en at starte med
http://www.hertzog.dk/html/polypgrab.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-04 22:28
Kommentar
Fra : webgun

Dato : 21-04-04 22:31

Jeg kan da nok skaffe dig nogle maskiner.vi har en del på firmaet som vi ikke bruger.
men.
du må altså lige uddybe hvad det er du skal bruge.
feks "jernsaksen"...det er jo et vidt begreb??
er der tale om en hobbymodel???????
er det til tyndplade?????????
er det til tykkere gods??????
til luft eller el????
det kan jo være alt fra en pladesaks i håndmodel til 100kr eller en pladesaks som tager 8mm plade på i 4mtrs bredde til 800.000kr????????

en "jernhandler"...hvad er det??? er det som Sanistål eller en produkthandel???

Kommentar
Fra : dragoneyes

Dato : 22-04-04 00:32

hej webgun kan jeg ikke få den email eller dit tlf. nummer så kan vi kontaktes for det haster PÅ FORHÅND TAK