/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjælp t/opbygning af hj.s.-god idee!!! t~
Fra : Dkkasper
Vist : 376 gange
50 point
Dato : 21-04-04 17:05

Hejsa

Jeg har fået en idee til et nyt forretningskoncept på nettet. Hertil skal der laves en hjemmeside. Jeg har ikke selv den store kendskab til mediet, så derfor har jeg brug for en makker eller flere. Det skal i starten startes op som et fritidsprojekt indtil det evt. bliver større og profitabelt. (forhåbentligt)

Men problemet er: hvor og hvordan finder jeg egnede personer?

Krav til hjemmesiden.

1: sikkerheden skal være i top. Der kommer følsomme oplysninger på internetsiden.
2: login skal være sikker.
3: Indtastet data på fra bruger, på brugerkonto skal være privat/offentlig - kriterier som jeg stiller op.

Kan vel sammenligne opbygningen med et biblioteks eller en dating hjemmeside...

Hvor og hvordan finder jeg den person(er) - helst i/omkring Århus.

vh

den uerfarne med en knald god idee...

Accepteret svar
Fra : Guild

Modtaget 60 point
Dato : 21-04-04 17:15

> Dkkasper
Det lyder spændende !
Jeg kan anbefale det "perfekte" system .. men det er ikke gratis. En partner-pakke koster ca. 40.000, og hertil skal lægges individuel opbygning.
Systemet benyttes af mange MEGET store danske firmaer. Både salgs- / produktions- / og offentlige selskaber.
Svar hvis du vil vide mere ?
/PG

Kommentar
Fra : Dkkasper

Dato : 21-04-04 17:19

Guild - ingen interesse...

Jeg forventer selv det er en studerende eller en der lige er blevet færdig og som har noget fritid han/hun vil bruge på at søsætte et projekt som der forhåbentligt kaster penge af sig på lidt længere sigt...

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 21-04-04 17:32

> Dkkasper
De 3 kreterier du opstiller er yderst seriøse ! .. men vil du/I selv starte fra "bunden" så rigtig god fornøjelse. Det vil koste flere tusinde timer, at få lavet E-shopping og betalingsgateway, som er GODKENDT.
/PG

Kommentar
Fra : Dkkasper

Dato : 26-04-04 11:05

Hvad får man så for 40.000 hvis du skal hjælpe?

Godkendelse af svar
Fra : Dkkasper

Dato : 03-06-05 17:37

Tak for svaret Guild.