/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Battlefield
Fra : hrpt
Vist : 221 gange
100 point
Dato : 21-04-04 16:57

Hejsa

Jeg har i lang tid ikke spillet battlefield, og tænkte så på at begynde lidt igen...

Men da jeg så fik installeret det, og startet spillet op, var farverne helt forkert!. De var mørke blå/grønlig..?? hmm..

Og når man så var inde i spillet var det bare sorte siluetter man kunne se, og man kunne ane omridset...
Jeg har før spillet det på den her maskine, så jeg ved den kan trække det.
Jeg gider bare ikke geninstallere windows.. Er der nogen der kender en løsning ? ?

Mvh

Henrik

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-04 16:59

Kunne være du havde skiftet grafikkort i mellemtiden.

Kommentar
Fra : hrpt

Dato : 21-04-04 17:01

Neej

Det mener jeg ikke.. jeg geninstalleret computeren for ca. 4 måneder siden, hvor det pågældende grafikkort sad i...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-04 17:10

Hvis ikke der er ændret på komputeren fra dengang du mener det virkede kan det jo kun være opsætningen i spillet den er gal med.
Der må være noget setup i spillet hvor du kan stille den slags.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 21-04-04 18:08

nope hent den nye DirectX 9.0b!! så dur det (=

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-04 18:18

Det lyder som en rigtig god ide "steffen15" - Men jeg troede da komputeren var opdateret

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 21-04-04 18:25

???? det er den måske men ??? hmm det finder vi da ud a )?

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 21-04-04 18:25

???? det er den måske men ??? hmm det finder vi da ud a )?

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 21-04-04 18:59

og så husk og hente alle opdateringer til battlefield...........

Kommentar
Fra : hrpt

Dato : 22-04-04 00:23

Hejsa..

Ja Steffen, jeg havde ikk fået opdateret directx.. Det har jeg så gjort, med en masse besvær...
Jeg tror ikke at jeg har fået fjernet den forrige version, og jeg har læst noget om at det godt kan volde problemer.. Jeg har så prøvet at uninstalle med diverse programmer. anyway, farverne er stadigvæk ikke som de sku være, jeg har dog ikke endnu hentet opdateringen til Battlefield, men det vil jeg gør nu, bortset fra at jeg sidste gang jeg spillede ikke havde opdateret spillet...
Er der nogen der kan se problemet ?

MVh

Henrik