/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Gemme DVD'er?
Fra : Newton
Vist : 437 gange
50 point
Dato : 21-04-04 14:50

Hey

Jeg har nogle DVD'er som mine venner godt kunne tænkte sig, men jeg har ikke DVD-brænder, men min computer kan godt afspille DVD'er kan jeg på nogen måde lægge DVD'erne ind på computeren og så sende dem til dem?

Hilsen Marc Aka. Newton

Accepteret svar
Fra : due_dk

Modtaget 60 point
Dato : 21-04-04 14:58

Her er et link til en side med en masse små fikse programmer til at "Gemme" dine DVD film på din HDD.

http://www.riphelp.com/downloads/dvd.html#dvdripping

En ting du skal være opmærksom på er at DVD filmene fylder rigtig meget (ca 3-5 GB).

Jeg tror at denne fremgangsmåde bliver meget omfattende og tidskrævende.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 21-04-04 18:59

hvis det er original film fylder de typisk omkring 7 gb.. så hvis det var mig ville jeg droppe den med at sende dem.. hvis dine venner er så ivrige efter at låne dine film så må de jo tage deres hd med op til dig.. så kan de blive lagt derind med det samme...

Junior

Kommentar
Fra : Newton

Dato : 21-04-04 19:32

okay tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : Newton

Dato : 30-04-04 21:51

Tak for svaret due_dk.

Kommentar
Fra : due_dk

Dato : 01-05-04 11:52

Anytime...