/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Cd recording software
Fra : Klokker
Vist : 290 gange
400 point
Dato : 21-04-04 08:22

Jeg skulle prøve et brænderprogram som jeg havde lånt ( Roxio) men Windovs ville ikke installere driveren da det ville gøre Windovs ustabil (Win xp home) , slettede det hele , men der bliver ved at poppe en besked op i starten med at driveren ikke bliver installeret , jeg skal ikke bruge det program mere , bruger Nero/xp.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-04-04 08:28

skriv msconfig i start og tryk på fjern fluebenet i fanebladsvinduet start under den driver der irriterer dig
mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-04-04 08:29

Ups i start kør

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 410 point
Dato : 21-04-04 08:33

Kan godt se volapykken *s*
Tryk på start og på kør skriv msconfig så kommer et vindue frem hvor du kan vælge et faneblad der hedder start der kan du vælge eller fravælge hvad maskinen starter op med ved at sætte eller fjerne flyeben i en lille firkant så skal du bare finde noget der hedder som du vil have fjernet
Hav en solrig dag Mvh Sune

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-04-04 08:47

Der hænger åbenbart lidt tilbage. Du har vel ikke bare slettet filer og biblioteker istedet for at benytte tilføj/fjern programmer i kontrolpanelet eller uninstall programmet der sikkert fulgte med?

Under alle omstændigheder hjælper det ofte at rense sin registreringsdatabase. Det gør du med et af disse programmer : http://tucows.tdconline.dk/regist95_default.html

Jeg benytter selv : http://tucows.tdconline.dk/preview/229371.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-04-04 08:47

Hvis det er Easy CD creator 5 platinum Så:
hent opdatering til easy CD 5 platinum og læg den på skrivebordet
http://www.roxio.com/en/support/ecdc/software_updatesv5.jhtml
indstaller Easy CD
nej til genstart
kør din opdatering
genstart
Så skulle den virke.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : Klokker

Dato : 21-04-04 08:59

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-04-04 09:05

Takker og bukker
Hav en solbeskinne dag også til jer andre
Mvh Sune