/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
pladearb.
Fra : Frederiksen
Vist : 387 gange
100 point
Dato : 20-04-04 14:40

ska ha rettet en mini-bule i bagskærmen. Hvad er bedst at holde imod med så man ikke bare laver en bule den anden vej med bule-hammeren?

Accepteret svar
Fra : nilsg

Modtaget 110 point
Dato : 20-04-04 14:59

Du kan købe nogle jernklodser i forskellige former -til modhold.
Jeg har bla. set dem hos http://www.haraldnyborg.dk/.
Så vidt jeg husker koster de under en hund for et sæt.
/nilsg

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-04-04 15:16

Hvis det er en lige flade så er en anden hammer også god eller andet stål med en hvis vægtfylde i. Klodserne fra nyborg som er noget pladesmede har er jo formet forskelligt så hvis det er midt i en runding er nilsg's råd godt.
Hav En Solrig Dag Mvh Sune

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 20-04-04 15:36

Hvis det kun er til en enkelt bule( og du ikke regner med at skulle udrette flere buler!?) så gå ned til din lokale autoopretter/værksted. De vil uden tvivl låne dig lidt af ovenstående...især hvis du kommer med en pose pilsnere/wienerbrød. Det gjorde jeg selv for nogle år siden da jeg havde en lign. skade på min bil.

Mvh
palle Jensen

Godkendelse af svar
Fra : Frederiksen

Dato : 20-04-04 18:06

Tak for svaret nilsg.