/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Word...
Fra : Flash77
Vist : 422 gange
50 point
Dato : 20-04-04 10:23

Har lige et problem med word. Det er begyndt at starte op med en underlig skabelon hver gang jeg starter programmet op. Hvordan får jeg det til at staret op med en tom side igen?

Kommentar
Fra : scandinavia

Dato : 20-04-04 10:25

jeg ved ikke hvordan du gør det helt rigtigt, men de gange jeg har haft problemet har jeg åbnet et gammelt dok op, og så åbnet et nyt op inde i det. Derefter bliver min computer ved med at bruge den. Ved ikke om du kan bruge det, men det er da et lille trick

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-04-04 10:29

Du har været inde i filer - indstillinger og checket din opsætning? Ligeledes funktioner - indstillinger?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-04-04 10:30

Måske har du fået et eller andet vinget af et af stederne.

Kommentar
Fra : arnemoller

Dato : 20-04-04 10:40

Prøv at gemme den uønskede skabelon som et almindeligt word-dokument.
Vh
arnemoller

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-04-04 10:45

Gå ind i skabeloner og slet standardskabelonen. (fra stifinder)
vil den ikke slettes så omdøb den.
Luk og genstart
word opretter så selv en stadardskabelon.
Emesen.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 20-04-04 12:06

Emesen: Ved du mere præcist hvor den skabelon ligger henne?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 20-04-04 12:06

Emesen: Ved du mere præcist hvor den skabelon ligger henne?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-04-04 18:52

start>søg>filer og mapper>skriv skabeloner>søg i C:
Der er flere resultater, men hos mig ligger den i:
C:\dokument and settings\default user og hedder winword. (dansk udgave)
Start med at omdøbe til "winword-2" så du altid kan finde den igen og rette hvis det er den forkerte.
Du kan rette direkte når du finder den.
Emesen.

Accepteret svar
Fra : Andreas1982

Modtaget 50 point
Dato : 24-04-04 01:54

Du kan også downloade denne fil ( min Normal.dot ). Jeg har sat skrifttypen ved opstart om til Arial.
Du skal lægge den inde i

C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Microsoft\Skabeloner

Filen:
http://www.xn--andreas-skjmt-egb.dk/download.php?get=Li91cGxvYWRzL01pY3Jvc29mdCBPZmZpY2UgMjAwMyBOb3JtYWwuZG90

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 24-04-04 01:56

Hvis du foretrækker Times New Roman er det denne du skal have fat i:

http://www.xn--andreas-skjmt-egb.dk/download.php?get=Li91cGxvYWRzL29sZE5vcm1hbC5kb3Q=

Bare slet "old" fra filnavnet og gem den samme sted som ovennævnte.

MVH
Andreas1982

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 04-07-04 18:53

Tak for svaret Andreas1982.