/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
links på skrivebordet - åbn NYT vindue!
Fra : NielsPT
Vist : 435 gange
57 point
Dato : 19-04-04 19:28

Hej alle

Jeg har i længere tid irriteret mig over følgende;

Jeg har en del links, til bestemte side på nettet, liggende på mit skrivebord. Det er de sider jeg bruger mest, og derfor er det smart..

Men hvis jeg klikker på dem, så åbner de sig i den internet side jeg allerede HAR åbnet (hvis jeg da har nogen åben). Nu er mit spørgsmål, om man ikke kan få dem til at åbne i en NY Internet Explorer side hver gang - også selvom jeg har andre sider åbne i forvejen..

Mvh Niels

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 19:39

Tja - ellers kan du jo bruge avantbrowseren - den åbner altid en ny side.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 19-04-04 19:41

gider ikke til at skifte browser

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 19:41

Du kan finde den her.
Den lægger sig blot oveni IE

http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=avant&tg=dl-2001&search=+Go%2521+

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 67 point
Dato : 19-04-04 19:46

Prøv at gå ind under funktioner i din browser. Dernæst Internetindstillinger > Avanceret og fjern flueben i Genbrug vinduer til start af genveje!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 19:46

Prøv internetinstillinger/avanceret og fjern hak ved genbrug vinduer

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-04-04 19:55

2 sjæle en tanke refi

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-04-04 19:55

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 19:58

Ja og så indenfor ferraridistance

Godkendelse af svar
Fra : NielsPT

Dato : 19-04-04 20:13

Yehaaw.. Der var løsningen..
Tak Tedd og refi, det har irriteret mig længe.

Mvh Niels. (Refi - du får sgu lige en slat også)