/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Honda sfx
Fra : jimbo3
Vist : 380 gange
20 point
Dato : 19-04-04 19:18

Hvor kan man købe et komplet tun til sfx'er, (altså med udstødning og cylinder kit og kaburator), i et sæt?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 19-04-04 19:40

Jeg kan ikke finde nogen steder hvor de sælger et komplet sæt, men du vil sikkert få en pæn rabat hvis du køber det hele på en gang, og de kan jo give dig gode råd til hvad der passer sammen.

Mordex.

Kommentar
Fra : jimbo3

Dato : 20-04-04 13:14

Kender du nogle gode steder?

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 20 point
Dato : 20-04-04 14:44

Gå ind på http://www.scooterzone.dk/old/link/links.php og ring rundt til de forskellige forretninger, og se hvor du får det bedste tilbud

Mordex.

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 21-04-04 22:42

mener de har på www.west-imoport.dk ...du får ikk mere fo de 20 point

Godkendelse af svar
Fra : jimbo3

Dato : 16-05-04 10:24

Tak for svaret Mordex.