/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Svar udbedes..!
Fra : mikael_hanna
Vist : 531 gange
50 point
Dato : 19-04-04 15:34

A RIDDLE THAT'LL KILL YOUR BRAIN!
This is going to make you so MAD! There are three words in the English language that end in "gry". ONE is angry and the other is hungry. EveryONE
knows what the third ONE means and what it stands for. EveryONE uses them
everyday, and if you listened very carefully, I've given you the third
word. What is it? _______gry?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-04-04 15:37

what

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 60 point
Dato : 19-04-04 15:39
Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 19-04-04 15:42

Jeg vil nok skyde på language

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 15:42

Her er forklaringen - der hvor du sikkert selv har set den.
http://www.greece.k12.ny.us/taylor/topics/grypuzzle.htm

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 19-04-04 15:43

Det her er sq latteligt

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 19-04-04 15:44

Angry and hungry are two words that end in '-gry'. There are three words in the English language. What is the third word? Everyone knows what it means and everyone uses it every day. Look closely and I have already given you the third word. What is it?

The answer is 'language'. The key sentences are the second and third. If you just read those two, the answer is obvious. The first sentence is a ruse to throw you off. 'Language' is the only answer that fits the hints that follow those two sentence.

So, all the searching in dictionaries is pointless. I hope you'll pass this information along. Before I finally discovered the correct phrasing of the question and the answer, I looked there and did not find a satisfying answer.

Walt Meier walt@orbit.colorado.edu

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 19-04-04 15:44

Men det er sjovt at se at de dumme hopper på den

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 15:45

the English language

For dem der ikke har forstået det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 15:50

"Mordex" du har da ikke tid til det her

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 19-04-04 15:51

Hvorfor ikke??????

Godkendelse af svar
Fra : mikael_hanna

Dato : 19-04-04 16:00

Tak for svaret 3773. Godt og hurtigt arbejde..!

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 19-04-04 16:36

måske man ikke skulle sætte _____gry, ind da man så kun kan komme frem, til et forkert svar... men det var nok i anderkændelse af, at den var for let til kandu's brugere

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 19-04-04 17:20

Jeg fik den som mail. og det er en direkte kopi af mailen. Det eneste jeg udelod er den her linie:

Send this to 5 People and the answer will pop up on the screen automatically.

Og det virkede ikke....! men jeg kendte godt svaret på forhånd, ville bare lige dele den hjernevrider med jer.
Forresten ville det være en god ide fra Kandu´s side at oprette et emne som hedder "hjernevridere" eller lignende. Det ville være fint at have folk herinde "bruge deres hjerne" på andet end bare "google" og andre søgemaskiner. =oD hi hi

Mikael

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 21-04-04 13:35

Jeg har stadig ikke fattet den......

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 24-04-04 10:18

Nogle der kan give mig svaret...?