/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Sportsskade-brusken i knæskallen beskadi~
Fra : LeneSK
Vist : 275 gange
20 point
Dato : 19-04-04 15:05

Hej. Jeg har efter en sportsskade, hvor mit knæ gik af led, nu endelig fået svar fra hhv. scanninger og kikkertoperation: brusken bag knæskallen er svært beskadiget. Jeg genoptræner nu hos en fysioterapeut, men vil derudover gøre hvad der er muligt for at bedre/hindre forværring af min tilstand. Jeg er begyndt at tage Glucosaminpiller, men er der andet jeg kan gøre?? Synes det er svært at finde godt læsestof om emnet, så vil meget gerne høre fra andre "lidelsesfæller" hvordan de gebærder sig med deres dårlige knæ? Meget gerne erfaringer med hensigtsmæssig genoptræning; nye sportsinteresser; smertelindrende midler, tips og ideer fra en hverdag med dårligt knæ, ect.

Venligst, Lene

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 19-04-04 15:09

Jeg har haft nøjagtig det samme problem, og har kæmpet med det i omkring 10 år, der fremkom smerter i knæet ved høj luftfugighed.

Min situation vendte da jeg igennem The Stanley Rosenberg Institute på Vesterbrogade i København (www.stanleyrosenberg.com) fik en enkelt behandling af Thor.

Jeg kan ikke fortælle dig hvad han gjorde, men jeg har ikke mærket nogen gener siden, og det er efterhånden halvandet år siden

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 19-04-04 15:32

Hej Lene
Min datter har problemer med begge knæ pga. fodboldskader,hun har glæde af at smøre med noget muskelvarmersalve fra matas(når hun har ondt.Bruger også næsten dagligt knæbind(fra nikken,forhandles kun på home parties i danmark)er noget med nogle keramiske plader som er vævet ind i stof som giver en utrolig god varme.Du kan også søge på google:skriv eks. dårlig knæ,der kommer en masse gode råd.
held og lykke
eskild