/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Det billigeste taletid!
Fra : Nick15
Vist : 461 gange
37 point
Dato : 19-04-04 13:37

Hej jeg ska snart have et taletid abnoment men hva er det billigeste taletid abenoman?

altså det ska være billigt og ringe og skrive så meget som muligt!!!

Mvh Nick

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 19-04-04 13:44

Hey Nick15

Kig evt lidt her:
http://www.teleprisguide.dk/ <-- GOD SIDE!

Uden selv at ha kigget efter, vil jeg mene det er Telmore...

Mvh Niels (Som selv bruger CBB, der i øjeblikket er nede..)

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 47 point
Dato : 19-04-04 13:48

Her er priser på taletid http://www.clickpoint.dk/pristjekket/mobil.htm

mvh ans

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 14:02

Det kommer jo helt an på hvor meget du vil tale og skrive

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 19-04-04 14:29

Tele2mobil har lige overhalet CBB mobil i priser, men tilgengæld findes der meget dårlig omtale af tele2, bare søg her på kandu.dk (68/69 øre/min. 19 øre/sms)

Så hvis du ikke skal bruge den til det helt store er tele2 lige nu billigst.

Tilgengæld kan man med teliaXpres sende alle de smsér man kan for 120,- mdr. men taletiden er på 1,20 min.

Kommentar
Fra : circelone

Dato : 19-04-04 15:02

Hejsa

CBB har også sænket priserne, så de ligger stadig som de billigste. Har selv brug CBB længe, da mit forbrug passer bedst med dem, men andre medlemmer af husstanden der har et andet forbrug har andet abb.

Du er nødt til at vurdere hvordan din fordeling af tale og sms ligger inden du kan få et fornuftigt bud på hvad der er det bedste for dig.

mvh
Circelone

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 19-04-04 15:28

Cbb mobil har priser der hedder 69 øre/min
Tele2mobil prisen ligger på 68 øre/min Altså landets billigste.

Andet er der ikke oplyst på CBB mobil, og kunderne har da heller ikke fået andet oplyst!??!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 15:37

Til gengæld har jeg aldrig oplevet et selskab der går helt ned.

CBB virker ikke idag og har ikke gjort hele dagen.

Så jeg stemmer også på Tele2

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 19-04-04 15:59

CBB´s HP er kommet op igen, så det varer heller ikke længe før mobilerne igen virker...
Sms er dog muligt med cbb, trods nedetiden...

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 19-04-04 16:13

Desuden er de jo ikke de eneste der går helt ned, det er jo stadig pga. Sonofons net de er nede, da det er over dem CBB mobil kører, så mon ikke også en hel del Sonofon kunder har problemet.???

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-04-04 17:41

sonofon har tilbud på taletidskort 99øre/min + 500 sms gælder i 3 mdr. koster 298
der skal ikke bruges abn.
http://sonofon.dk/privat/produkter/mobil/taletid/index.shtml
Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : bixen

Dato : 21-04-04 21:02

ja og så er der jo lige SMART det koster jo kun 29 øre pr sms og 69 øre pr min

www.smartkontant.dk

hilsen byens bedste unlocker

www.denlillebix.dk www.roedekro-mobil.onlinesalg.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-04 21:05

Der er mindsteforbrug på SMART.

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 22-04-04 08:32

man skal også være opmærksom på opkaldsafgiften - der er alt for mange der glemmer den, der er jo nogen selskaber der tar 50 øre for et opkald og det er jo stinkende dyrt.
Foreslår at du finder et selskab der ikke tar mere end 25 øre for opkaldsforsøg.
CBB kræver jo en mindstebetaling på kr199 for at du kan tale for 69 øre.
Jeg syns måske det nye M1 ser tiltalende ud, skal man til udlandet er det jo gratis at oprette mens hvis man feks vil bruge cbb i udlandet skal man koste 299 kr for oprettelsen er jo extrem dyrt.

Godkendelse af svar
Fra : Nick15

Dato : 09-05-04 18:30

Tak for svaret ans.