/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
>>arlet
Fra : Mordex
Vist : 319 gange
1 point
Dato : 19-04-04 09:17

Hej arlet.....
Det var overhovedet ikke meningen at det skulle lyde negativt eller skidt om arlet......
Selv mener jeg at det er en god side hvor man kan finde de programmer der skal bruges......
Og når du siger at jeg kunne hente et eller andet program, så........ja, det var jo for sent, for jeg kunne ikke få internettet til at virke, kun på den nye windows der var installeret oveni den gamle.......
Men igen, hvis det lød skidt eller ondt, må du undskylde......det var ikke meningen.
Hvis du vil, skal jeg nok lægge et tip ind, hvori jeg forklarer at det ikke var ondt ment om arla.......ups arlet

Ha´´en god dag, og jeg håber du modtager min undskyldning........

Mordex (med stort M )

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 11 point
Dato : 19-04-04 09:27

Hej Mortex.

Tog det heller ikke negativt ang siden...

Forklarede bare hvordan det hænger sammen med den new.net og ja, så skal jeg måske skrive at man for en sikkerhedsskyld skal hente det winsockfix først. men har ikke rigtigt været ud for det med spybot. Ad-aware har gjort det en del gange, derfor anbefaler jeg også spybot, når man ved at man har nogle grimme ting på computeren. Men det er ikke tit at folk har den new.net og hvis de har er det ikke altid det lykkes for den at cutte forbindelsen.

Men vil lige overveje hvad jeg gør på siden, men det er rart med input, om hvad jeg kan ændre på siden.

Desværre for dig kostede det dig en formatering, det var surt...

Kommentar
Fra : smut

Dato : 19-04-04 09:34

det er s.... surt som en af mine kammerater ofte siger til mig når jeg har kvajet mig "en pc er ikke klogere end den der sidder bag skærmen"

Godkendelse af svar
Fra : Mordex

Dato : 19-04-04 09:40

Tak for svaret arlet.
Det er altid godt at lære noget nyt....... selv på bekostning af en formatering.
Nu kan jeg i det mindste zippe og gemme musik og video på cd

>>smut

Mordex (med d)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 09:46

Og en ny uge er begyndt "Mordex"

Kører det nu ????

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 19-04-04 09:50

Det kører fint refi.
Alle mine gamle filer er lagt ind igen, og nu har jeg dem på cd, hvis det skulle gå galt igen
Men jeg kan ikke lige finde Java nogen steder........

Mordex.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 09:52

Ja der er noget med at den tidligere java er forsvundet og en ny kommet til - kigger lige på det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 09:53
Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 19-04-04 09:54

Fint refi....
Og jeg kigger på mit spørgsmål når jeg kommer hjem fra træning.............. dvs. ca. kl. 13.00

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 19-04-04 09:55

Vil det sige at jeg ikke kan få Java???????????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 09:57

Jo - du skal bare hente den fra SUN - Microsoft må ikke levere den.

Kommentar
Fra : smut

Dato : 19-04-04 10:00

jeg har den liggende og jeg kunne da godt sende den til dig den fylder 5 mb og der er ikke nogen new.net i

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 19-04-04 10:00

Og hvad er lige SUN?????????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 10:08

SUN er dem der laver JAVA - Microsoft må bare ikke længere integrere den i Windows - Det var det der var ballade over.

Her er deres hjemmeside og den kører som den skal med windows

http://wwws.sun.com/software/download/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 10:13
Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 19-04-04 10:13

Og hvilken af dem skal jeg downloade?????????????

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 19-04-04 10:18

Så refi..........
Nu har jeg downloadet og installeret den anden......
Jeg vender tilbage senere......

Mordex.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 10:19

Den sidste.
Men de er begge fra SUN