/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
mit modem kalder op selvom jeg har adsl
Fra : palleby
Vist : 471 gange
200 point
Dato : 19-04-04 01:30

Jeg har en bærbar med xp. Den har indbygget modem som jeg bruger på landet. Hjemme har jeg en router til adsl, men den vil ikke lade være med at ringe op..hvad gør man. Den vil ikke bruge mit bredbånd og jeg har prøvet at deaktivere modemet.
Venlig hilsen Palle

Accepteret svar
Fra : wibbi

Modtaget 210 point
Dato : 19-04-04 02:05

gå ind i opkaldsforbindelser og hak af i "ring aldrig op til en forbindelse"

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-04-04 02:43

Internet Explorer >> Funktioner >> Internetindstillinger >> Forbindelser
Ring aldrig til en forbindelse

Husk lige at stille tilbage, når du er på landet

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 19-04-04 05:52

Gør følgende:

1. Gå til Start -> Indstillinger -> Netværksforbindelser...
2. Slet dine opkaldsforbindelser til dit modem her...

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 09:41

Du skal ABSOLUT ikke slette dine opkaldsforbindelse som "cooper" foreslår, den bruger du jo.

Du skal gøre som "tedd" skriver.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 09:43

"wibbi" skriver også det rigtige.

Undskyld "wibbi"

Kommentar
Fra : palleby

Dato : 19-04-04 18:58

Det er lykkedes mig at komme igennem ved at markere "ring aldrig til en forbindelse". Men det virkede først da jeg slettede "Begrænset adgang" som cd-eren installerede da jeg opsatte modem'et. Nu står der kun en' opkaldsforbindelse "TDCinternet"
Tak for hjælpen.

Godkendelse af svar
Fra : palleby

Dato : 19-04-04 19:00

Tak for svaret wibbi.

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 19-04-04 19:33

selv tak