/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
web hotel.
Fra : H2
Vist : 461 gange
50 point
Dato : 18-04-04 22:25

Hej

Jeg overvejer at opratte en hjemmeside.
Jeg skal gerne have så jeg kan have min 4 mail adresser der kan hentes på hver vores outlook.

Efter som det er ganske på privat basis skal det helst være billig.

Henrik

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 18-04-04 22:28

Hvad med www.web10.dk

Kommentar
Fra : unknown_being

Dato : 18-04-04 22:30

jeg har web10.dk .. Okay stabilitet indtil nu, men meget lang responstid på support. Jeg har for eksempel et afventende spørgsmål hos som har ligget der i 26 timer.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 60 point
Dato : 18-04-04 22:38

Her kan du få det næsten som du ønsker http://www.dothost.dk/webhoteller.php
Det billigste koster kr. 0,25 pr. md., ja du læste rigtigt 25 øre, for 100 MB plads og op til 100 mailadresser.
Jeg bruger dem selv og de er meget stabile. Du kan også gennem dem købe et domainnavn hvis du ikke har et i forvejen. Se evt. dette spørgsmål
http://www.kandu.dk/dk/spg/37200
God fornøjelse med din hjemmeside.

//bentjuul

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 10:34

http://www.b-one.net/ til 9.- kr pr måned er også en mulighed

Kommentar
Fra : unknown_being

Dato : 19-04-04 12:35

hehe.. Web10 har været nede ca. fra klokken 2 til 6 i nat..

Godkendelse af svar
Fra : H2

Dato : 20-04-04 23:24

Tak for svaret bentjuul.
Nu vil jeg prøve www.dothost.dk
Hilsen Henrik

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-04-04 23:31

God fornøjelse Henrik, jeg er sikker på at du bliver glad for det.

//bentjuul