/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
køb af skateboard
Fra : mastergamer
Vist : 4776 gange
80 point
Dato : 18-04-04 19:23

Hey. . . . . . .
er der nogen der kan sige mig hvor man køber et
billigt skateboard??? jeg er ikke prof så det gør ikke så meget hvis det ikke er topkvalitet.
jeg kan IKKE lide overmalede skateboards (jeg syntes kun det er fedt hvis det er fede tegninger)
. Puha det var så det håber i kan give mig svar meget snart

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-04-04 19:26

I en sportsforretning har de dem men der er da også forretninger i eks. kbh der udelukkende har bord
Mvh sune

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 18-04-04 19:51
Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 18-04-04 20:54

^^ doh! det er til et løbehjul!

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 18-04-04 21:14

Gangster50.. Prøv at tjekke HELE siden.. Hvis du scroller lidt ned vil du se at der er 7 skateboard til salg.

Mvh Niels

Kommentar
Fra : mart2638

Dato : 19-04-04 12:09

Gå ind i skatehouse, der kan du selv vælge trucks, board og hjul.
Du kan selv vælge hvor dyrt det skal blive.
Hilsen Martin mlundsgaard@jubiimail.dk

Kommentar
Fra : 100

Dato : 22-04-04 14:43

Nu hved jeg ikke lige hvor du bor men der findes mange buttiker rundt i danmark.
Og de er ikke ret dyre.
I Haderslev og Vojens er en god butik der hedder Code, og de er gode og billige.

Kommentar
Fra : mastergamer

Dato : 22-04-04 22:10

heh Undskyld allesammen jeg Har fundet et sted og købt et.. .. . . . hvordan sleter man sit spørgsmål igen ???

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 80 point
Dato : 23-04-04 08:53

Du kan ikke slette et spørgsmål når først der er kommet et svar .
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter over den person du syntes skal have poientne.Poientne er brugt for dig så du kan ligeså godt lukke og derved give dem væk selvom du selv har fundet en løsning
Hav en god dag
Mvh Sune

Kommentar
Fra : mastergamer

Dato : 23-04-04 13:25

okay :) tak

Godkendelse af svar
Fra : mastergamer

Dato : 23-04-04 13:26

Tak for svaret Sunowich. det var bare som TAK for hjælpen ;D

Kommentar
Fra : mathiasg

Dato : 30-03-08 20:15

hvår køber man et skateboard til 100 kr.