/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
HVEM kender eller kan finde dette nummer~
Fra : Annehvid
Vist : 571 gange
150 point
Dato : 18-04-04 14:13

jeg søger en sang hvor omkvædet lyder i den her retning (winsurfing time again)
Ved ikke hvem det er kan du hjælpe mig p.s det er ikke den med beach boy ... pft Anne

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 18-04-04 14:22

mener jeg har hørt sangen i three kings

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 18-04-04 14:44

Hejsa..

Er det mon
The Surfers - Windsurfing Time Again

Mvh Niels

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 18-04-04 14:46

tror ikke det var dem ... nummeret er meget gammelt tror det er fra 80erne
men tak for dit svar *S*

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 18-04-04 14:47

nielspt... kigger lige om det sku være dem ... navnet siger mig ihvertfald noget *S*

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 18-04-04 15:02

kunne være Beach Boys
krakgt

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 18-04-04 15:04

Annehvid.. The Surfers er vidst fra 70'erne, så det kunne da være...

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 18-04-04 16:11

desværre ... det minder om den jeg ved ikke om du sku ha lavet et nummer magen til?? for de minder MEGET om hinanden men ikke melodien :( .. Jeg mener starten af teksten starter med ... (surfing afternoon it's a sunnie day)

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 18-04-04 16:19

Jeg tror på NielsPT, da nummeret er fra '79

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 18-04-04 16:34

ja men jeg har lige hørt det nummer og det er ikke det ... det er en helt anden

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 18-04-04 17:00

Et rigtigt godt bud

http://home.planet.nl/~luca0004/oldies.htm
THE SURFERS Windsurfing Time Again / Wind Blows In My Sail CNR (NL) ’79 vg+/ex € 2,30

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 18-04-04 17:04

det har NielsPT jo også skrevet.

Så den er sikkert god nok

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 18-04-04 17:11

Nu må I altså lige ha mig unskyld allesammen .. når jeg siger det IKKE er den SÅ er det ikke den... jeg kender skuda selv nummeret bare ikke hvem der har lavet den ... og jeg siger det lige igen ... det er ikke det nummer nilspt har budt på ... men noget alla den stil hilsen Anne

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 18-04-04 17:13

p.s
Nummeret starter med en dyb mande stemme der synger (dubi dam dam bi du ba du bi dam)

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 150 point
Dato : 18-04-04 17:52

hmm..

Er det mon: The Surfers - Windsurfing Time Again

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 18-04-04 18:01

Hvor har du nummeret fra?
Hvor har du hørt det?

Gert

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 18-04-04 18:18

Er det neil sedaka's "breaking up is hard to do"
http://my.execpc.com/~suden/breaking_up.html

Kommentar
Fra : mart2638

Dato : 18-04-04 19:25

Kender det ikke

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 19-04-04 15:58

hva' så Annehvid! Har du opgivet?

Gert

Godkendelse af svar
Fra : Annehvid

Dato : 19-04-04 16:40

Tak for svaret NielsPT.... kan bare ikke få bekraftet at det er the surfers den jeg hørte var bare ikke det nummer ... men jeg gir dig hermed point for dit svar *S* tak for det Anne