/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
animationer
Fra : dengamle
Vist : 797 gange
50 point
Dato : 18-04-04 09:36

Er der nogen der har nogle gode animations sider som kan bruges til mails
og eventuelt animationsfilm
På forhånd tak
Per

Accepteret svar
Fra : olehermann

Modtaget 60 point
Dato : 18-04-04 09:40
Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 18-04-04 09:47

JA, fx Incredimail, gratis at dowloade, animerede figurer til breve, animeret brevpapir, animerede postkort, der er også et utal af lyde at vælge imellem, der kan også sendes med email-beskeder, og de kan kombineres.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 18-04-04 10:06

Incredimail + download

http://www.incredimail.com
http://www.incredimail.com/english/downloader_next.asp?status=failed

Jeg har brugt dette mailprogram i flere år ganske gratis.
Og der er virkelig mange sjove og smukke ting at hente.

God fornøjelse.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-04-04 10:30

Der er ENORM samling lige til at smide i mailen her : http://www.care2.com/send/all_cards.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dk

Dato : 18-04-04 11:12

Hejsa

man skal bare være opmærksom på at diverse SPAM filtre sortere denne type mails fra
og aldrig kommer frem til modtageren........

F.eks så er Incredimail blacklistet hos flere spam figthere og kommer ikke frem.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-04-04 12:29

Den med Incredimail og spam er ny for mig.
Har brugt Incredimail i flere år og aldrig fået eller hørt nogen klage.
Hvilke spam-filtre er det der gør det. Det må da være dem der er noget i vejen med.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-04-04 12:42

Min søster bruger også Incredimail uden problemer, med spam filtere,selvføligt vil forskællige virus programmer ikke lukke inficeret gif
filer ind, men det er en anden historie.
Manse9933

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-04-04 12:46

Det må være fordi disse filtre er sat op til at udelukke alt med gif-billeder på.
Hvis det er tilfældet er det jo ligegyldigt hvilket mailprogram du bruger - de er jo alle gif.
Incredimail er da ikke skyld i det.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-04-04 12:52

Jeg har afprøvet tons vis af spam filtere og ingen af dem har stoppet icd mails, min søster slipper altid igennem,satans ossenu sletter jeg mail på serveren,ingen veligeholdelse.
Manse9933

Kommentar
Fra : zippen

Dato : 18-04-04 15:14

Jeg har aldrig oplevet at incredimail bliver stoppet af spamfiltre, og jeg har installeret dette fremragende program hver gang jeg har sat pc'er op for familie, venner og bekendte de sidste 3 år. Som andre har været inde på, må det skyldes indstillinger i opsætningen af spamfiltret.

Godkendelse af svar
Fra : dengamle

Dato : 18-04-04 15:34

Tak for svaret olehermann.