/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Dizzy-promo
Fra : andersdt
Vist : 495 gange
50 point
Dato : 17-04-04 13:11

Hej alle sammen.
Jeg er kommet i besiddelse af en Dizzy Mizz Lizzy promo-CD fra 1995-96.
Det er singlen Rotator.
Den er aldrig blvet udgivet, kun sendt til radiostationer som promotion-CD.
Hvor er sådan en CD værd i dag. Har nemlig på fornemmelsen at jeg har fået den meget billig.
Hvad mener i prisen er??

/Anders

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 17-04-04 13:15

Den kan købes på loppemarked for 15 kr

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 17-04-04 14:32

Hej Anders..

En slat er den vel værd, men ikke så meget.. Jeg vil gætte på omkring 100-150 kr.
Mvh Niels

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 17-04-04 14:36

Det må jeg tage i mig igen..

Sad lige og søgte lidt, og fandt det her: http://www.dizzymizzlizzy.com/discography/promo.php

Her står at den mindst er $150 værd, hvilket ca vil sige 935 kr.
Så tillykke med den!!

Hvordan skaffede du den egentlig?

Mvh Niels

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 60 point
Dato : 17-04-04 14:36

Det må jeg tage i mig igen..

Sad lige og søgte lidt, og fandt det her: http://www.dizzymizzlizzy.com/discography/promo.php

Her står at den mindst er $150 værd, hvilket ca vil sige 935 kr.
Så tillykke med den!!

Hvordan skaffede du den egentlig?

Mvh Niels

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 17-04-04 14:39

Hej igen..

Forkert link, men stadig mindst $150 værd: http://www.dizzymizzlizzy.com/discography/rotatorsingle.php

Mvh Niels

Kommentar
Fra : andersdt

Dato : 17-04-04 23:24

Jeg har købt den hos soundstation i københavn...
Så vidt jeg ved har de stadig et par stykker..

Godkendelse af svar
Fra : andersdt

Dato : 24-07-04 13:58

Tak for svaret NielsPT. Og undskyld at det har taget så LANG TID at acceptere dit svar...