/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
ubesvarede spørgsmål
Fra : ahtn
Vist : 543 gange
20 point
Dato : 16-04-04 23:08

hvorfor dælen (undskyld sproget) er der nogen, der aldrig lukker deres spørgsmål - der er jo spørgsmål der er flere måneder gamle. Jeg synes det er useriøst, hvis man bare spørger og så skider højt og flot på at andre gør en indsats for at finde et svar. Spørgsmål, der er måneder gamle er jo formentlig besvaret, man kan da ikke forvente at der kommer bedre svar efter så lang tid. kan KANDU gøre noget ved det. Er det en idé at sætte en tidsgrænse for besvarelse, eller hvad mener I ???
mvh ahtn

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 16-04-04 23:11

Måske en tidsgrænse ville være en ide, men gad vide om kandu gider slette/lukke alle spørgsmål der f.eks. er X antal mdr. gamle......... Så skulle de jo næsten ansætte et par mand til det

Det er eller skide irriterende........

Men lad os se hvad der sker med det nye kandu.

Mordex.

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 16-04-04 23:16

mordex
ja det er da pisse-irriterende (undskyld sproget én gang til). en måned ville da være en ganske god tidsgrænse synes jeg. men de kan sgu da ansætte mig - så skal jeg snart få bugt med det.
men vi er enige, jeg håber også at der sker nogle fornyelser her på Kandu.
mvh ahtn

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-04-04 23:23

Og det er ikke flere månder gamle spørgsmål men flere år
Det må da være muligt at lave noget automatik med en forudvarsel i en mail om at feks din mail har været inaktiv x antal dage derfor lukkes den
Mvh Sune
Ps det er et emne der har været oppe mange gange prøv blot at søge på det

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-04-04 23:25

Jeg har da et forslag, alle superbrugere sætte 100 ind på min konto, så bruger jeg lige et par dage til at lave en blackliste for alle der ikke har lukket deres spørgsmål, siden nytår.
Så vil jeg lægge en side ind på nette alle kan se på, og hvis man støder på en person der ikke har lukket sine spørgsmål, får denne ingen svar før de er lukket.

Det var da en god ide ikke ?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 16-04-04 23:26

>>ellebye
Ik´ så ring´ enda´................. for at lyde lidt bondejysk (ups)

Mordex.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-04-04 23:27

Hej - undskyld mig måske jeg snotsover - men hvad er det lige der skal efter en evt. tidsgrænse så er udløbet ??
at Kandu finder det, i den sammenhæng, mest brugbare svar, eller at hele tråden slettes og til hvad formål.... ja som sagt måske jeg sover....

Håber lige nogen kan belyse det spørgsmål..

Karina

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-04-04 23:28

I hvert fald kreativt

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-04-04 23:28

*LOLLER* ellebye - skal du osse HAVE noget for det - det er da strengt *GG

Karina

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 16-04-04 23:32

suno
hvofor pokker bliver der så ikke gjort noget ved det - ja det kan KanDu jo kun svare på - det var mest en strø-tanke her ved nattetide. Men jeg håber, der bliver gjort noget ved det: skal jeg skrive til KanDu, eller er det forsøgt ?
ahtn

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-04-04 23:33

Spøg til side, men det kunne da være en god forretning for mig. Jeg tror ikke kandu har kapacitet til at løse det problem pt. og det løser bestemt ikke problemet for de som har point "udestående".
Se blot i en kategori som knallerter, der er omkring 1000 ubesvarede spørgsmål, og det er blot een kategori.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-04-04 23:34

man har vist været inde på det før - og Kandu er kontaktet om det mange gange ....
http://www.kandu.dk/dk/search.asp?area=7&groupid=-1

Kapacitet!!! naaah tror såmænd heller ikke de gider....

Karina

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-04-04 23:35

ahtn
Du kan da godt prøve Man skal jo ikke være bange for at løbe panden mod en mur hvem siger at muren holder

Mvh Sune

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-04-04 23:37

Hov - glemte lige søg på: ubesvarede spørgsmål
emnet er vist gennemtæsket, men hylder da enhver der gider prøve .... give it a try

Karina

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 16-04-04 23:38

1. Må jeg foreslå at et hvilket som helst spørgsmål automatisk lukkes senest 1 maaned efter sidste kommentar med tildeling af pointene plus 20 point ekstra til den der sidst har interesseret sig for spørgsmålet.

2. Denne automatiserede lukning og tildeling af point skal i nogen grad kunne imødegås af spørgsmålsstilleren ved at han når spørgsmålet stilles samtidigt skal tilkendegive en "sidste salgsdato" - altså at spørgsmålet på forhånd angives til udløb om eksempelvis 1 maaned eller 2 maaneder, men aldrig mere end 3 maaneder.
Når den angivne frist er udløbet træder punkt 1 i kraft.

Tidsfrist og ekstrapoint kan Kandu selv bestemme, men princippet vil efter min mening få dels spørgerne til at interessere sig lidt mere for de spørgsmål de har stillet, dels få flere til at interessere sig for at besvare spørgsmålene.

Forslaget er til fri afbenyttelse og mulige forbedringer imødeses med interesse.
mvh
Varla

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 16-04-04 23:38

fnoller
jeg mener bare, at efter ca. 1 måned må man da have fået et brugbart svar eller ikke. Jeg synes ikke man skal lade et spørgsmål stå åbent i flere måneder/år - der virker ærligt talt useriøst. Så hvis KanDu efter 1 måned kunne sende vedkommende en mail, med besked om at man nu var nødt til at lukke sit spørgsmål, synes jeg det var en god idé. Og tråden bliver jo ikke slettet, men bare besvaret.
mvh ahtn

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-04-04 23:42

For det første kunne man selv lige se, om personen har noget udestående, i hvert fald i den kategori spørgsmålet stilles i, for det andet er de fleste eengangsbrugere, og når de har fået et brugbart svar, ja så forsvinder de blot ud i det blå.

Det kandu kan gøre er at selv en alm. bruger kun kan have een profil, så personen er nød til at bruge den samme igen. Det er den eneste løsning.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-04-04 23:44

Hej ahtn ....

Forstår godt hvad du mener, er bare i tvivl om hvorvidt (og hvem) der kan bestemme om et spørgsmål er besvaret (korrekt) eller bare besvaret....

>>Varla umiddelbart kreativt, men men men ..... så vælter pointjægere ind de sidste hede dage af kampen og smider lo...kommentarer i forsøg på at være den sidste i tråden (det minder lidt om formodet svar der var her engang)....
eller misforstår jeg dig??

---- et sidespring----

det minder mig om en ung gut herinde der engang sagde i de tråde han deltog i:
"Har svaret - men hit med pointene først" *GG

Kreativt, dog skred han med pointene og svarede aldrig folk....

Karina

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 16-04-04 23:44

Eftersom det er muligt at oprette alverdens e-mail adresser, og dermed optræde som om man er en anden person, så bliver det nok umuligt at sikre sig at en bruger kun har een profil. Selv en tro og love erklæring kan ikke afsløre om der "fuskes lidt".

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-04-04 23:47

Mener nu stadig og det har jeg gjort længe - skil fårene fra bukkene og slet og ret: afskaf disse point..... det ville da være det nemmeste.
(men ved det godt - det var ikke det snakken gik på.....)

Karina

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 16-04-04 23:48

Jeg skrev:
1. Må jeg foreslå at et hvilket som helst spørgsmål automatisk lukkes senest 1 maaned efter sidste kommentar med tildeling af pointene plus 20 point ekstra til den der sidst har interesseret sig for spørgsmålet.

En hvilken som helst kommentar "de sidste hede dage af kampen" vil jo så forlænge fristen, og dermed er der en chance/risiko for at spørgsmålet aldrig lukkes. Den samme muligehd er tilstede nu så der sker næppe nogen forværring af eksisterende forhold ved en sådan begrænsning, men som nævnt imødeses forbedringsforslag.

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 16-04-04 23:48

Hmm true true...
men, kunne dette være en ide? :

Efter 1½ måned (or so) efter oprettelsen vil et uafsluttet spørgsmålet automatisk blive til en bruger afstemning. Så kandus brugere har muligheden for at stemme på det svar de mener er bedst til det spørgsmålet. man kunne sige de første 10 der stemmer bestemmer hvilket svar der skal vinde (på flest stemmer selfølgelig). for at læmpe snyd med at favoritisere en bruger til det "rigtige" svar, kan man give 1/10 af spørgsmålets points til de første 10 der stemmer (eller lignende).
Efter de 1½ måned (or so), vil spørgsmålet samtidig igen komme øverst på listen for "seneste 25" så der vil bliver lagt mærke til at afstemningen er i gang. evt med en lille "merkat" forand spørgsmålets titel, så brugerne kan se forskeld.

Ved det vil tage lang tid at lave, og er meget omfattened, men var det måske en ide?

Mvh KoL

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-04-04 23:49

>Varla, dit forslag har een hage, og det er at mange, selv svarere der ikke har været involveret i spørgsmålet, ret beset rykker personer for at lukke deres spørgsmål. Er det så rimeligt at de skal have pointene???

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 16-04-04 23:51

Altså noget lignende den måde man giver point til Tips - ?

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 16-04-04 23:52

jeg er enige med stort set Jer alle - men det er sgu da for barnligt at voksne mennesker går så meget op i nogle pis-point, at de er villige til at snyde og bedrage og lave falske profiler for at have en lille chance for at vinde en brødrister. jeg tror jeg vil skrive til KanDu og foreslå noget med en tidsbegrænsning på besvarelse/lukning af spørgsmål.

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 16-04-04 23:55

Jamen hvis spørgerne har glemt at de har stillet et spørgsmål, så vil de vel blive "vækket" når en automatiseret lukning og pointtildeling starter, men så skal der vel som foreslået af en foranstående sendes en rykker til spørgsmålsstilleren ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-04-04 23:55

Afskaf alle point og smid de 50 mest aktive i en hat og lade alle ved afstemning bestemme hvem der skulle vinde månedens fantastiske præmie.

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 16-04-04 23:57

fnollerpige
ja - hvad pokker skal vi bruge de point til - det er da noget pjat. hvorfor kan vi ikke bare hjælpe hinanden uden at skulle have point og superpoint for det. det er ihvertfald ikke noget, der interesserer mig.
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 16-04-04 23:58

Varla: Hvis det var mig du spurgte.. så ja.. ala det :)

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 16-04-04 23:59

Ideen med at der en måned efter sidste kommentar rundsendes en oplysning a la Tips hvor pointene så tildeles de første 5 svarere forekommer mig da også ganske sympatisk.

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 17-04-04 00:00

Hvis folk ikke er her for points..: Hvorfor benytter man så ikke newsgroups i stedet?? der er flere om det sådanne steder.

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 17-04-04 00:03

Måske forslaget kan forbedres ved at spørgsmålsstillerens samtlige opsparede point, altså ikke kun de de er tilknyttet det aktuelle spørgsmål, udloddes ved samme lejlighed. Måske endda også de opsparede superpoint.

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 17-04-04 00:04

sorry folks - nu er jeg træt og skal i seng - men jeg vender tilbage imorgen på et tidspunkt.
så kan vi enten snakke videre eller jeg lukker spørgsmålet. sov godt alle sammen !
mvh. ahtn

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-04-04 00:05

Varla, du ved godt at mange bruger hurtig oprettede email-profiler, så går det blot ud over andre.
Det som refi forslå er som sådan godt nok, men så skal man også mennesker som eks. cooper til livs som giver sig selv point. Jeg tror aldrig man helt kan opnå det fuldendte retfærdige system så længe folk her på kandu ikke opfører sig som voksne mennesker.
I den retning afspejler kandu samfundet som helhed udemærket.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 17-04-04 00:06

Jeg er her fordi jeg indimellem hygger mig med at hjælpe folk, de der nyhedsgrupper er halstariske og ve den der kommer til, at sige eller gøre noget uden for nummer.... jeg hygger mig fint her - med og uden point..... så jeg bliver her

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-04-04 00:07

Problemet ved hele pointsystemet er jo at det er de samme 10-15 mennesker der vil have en chance for at vinde hver måned.
Resten er dem der deler pointene ud.
Sådan har det været så længe jeg har været her.
Engang imellem er der så en der forsvinder og en anden kommer til.
De vil altid være de samme.
Derfor væk med point og lav en anden form for påskyndelse til de mest aktive brugere.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-04-04 00:07

Det er jo meget sjovt med poient og vi kan jo alle sammen godt lide konkurence
Og at du vil afskaffe poient refi lyder da spændende jeg troede ellers du gik efter denne måneds Håndmixer med forgyldte dejkroge

Mvh Sune

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 17-04-04 00:07

hej. hvorfor ikke gøre som på eksperten.dk.

Der kan man selv give svaret på sit spg. og derfor selv modtage sine points. Dette giver dog den mulighed, at man ikke giver point ud, men så kan man dog også lukke sine spg, selvom man ikke mener at nogen af besvarelserne har fortjent point... der er dog opsat et godt regelsæt, ( http://www.eksperten.dk/regler.phtml )...
Det kunne jo evt. være en løsning/trin på vejen hvis man kunne henvise brugere til regel x stk x....
og så få nogle stykker til at fungere som Co-administratorer...

Bare et forslag...
Håber det kan bruges..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-04-04 00:09

Alternativt sætte alle spørgsmål til 20 point og ikke mere - så er det ens for alle.

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 17-04-04 00:09

Personligt reagerer jeg lige gerne på spørgsmål uden point som med point.
Når et spørgsmål ses med andre øjne, så åbnes der facetter som man måske aldrig selv var kommet i tanker om.
På den måde bliver man klogere af at deltage i diskussionen, og personligt lærer jeg en masse undervejs.

Kandu kunne jo også bare smide point'ene væk hvis et spørgsmål henstod ubesvaret i en vis tid, eventuelt fortsat kombineret med tømning af spørgsmålsstillerens konto.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-04-04 00:10

"sune"
Du burde vide bedre.....

Jeg kan slet IKKE vinde.

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 17-04-04 00:15

mener refi "jeg" eller "man?"

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 17-04-04 00:17

>>refi, og hvorfor kan du så ikke det ?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-04-04 00:19

Godaften alle

En del af de ulukkede tråde er fra brugere som kun lige er herinde for at stille spørgsmålet og så ellers ikke bruger Kandu mere. Disse brugere kan vi intet stille op imod medmindre de på et senere tidspunkt kommer med et nyt spørgsmål - så kan vi pænt henstille dem til, at lukke inden der kommer yderligere svar på deres spørgsmål

Men det med de ulukkede spørgsmål har været oppe og vende så mange gange i al den tid jeg har været her og der er endnu ingen der har kommet med den "perfekte" løsning. Før i tiden var spørgsmålene "tidsbegrænsede" men vagte også en del utilfredshed hos Kandu brugerne, så det blev lavet om til det nuværende system. Jeg tror bare vi må accepterer tingene som de er og evt. gøre som Sune: lave konkurrence om flest lukkede spørgsmål

// Toupie

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-04-04 00:21

Fordi jeg vandt sidst - og mig bekendt siger Kandu´s uskrevne love at den samme IKKE kan vinde 2 måneder i træk.
Hvis du kigger tidligere vindere igennem finder du heller ingen der har gjort det.
Det sjove af det hele er at flere har ondt et vist sted over alle disse point, men de er reelt værdiløse, så jeg kan kun grine af det.
Men derfor er det da meget sjovt

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 17-04-04 00:25

nej i træk - men man kan godt vinde mere end een gang

ja værdiløse er de - helt enig, det har dog været ganske underholdende at se hvordan folk har kastet sig i smuds bare for, at vinde lidt isenkram.... ikke dermed sagt det gælder alle, men mange der kommer her, bliver bidt af en gal pointtavle i starten.....
og enkelte udvikler sig til deciderede pointludere.

Karina

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-04-04 00:27

Det er også derfor jeg siger afskaf dem.
Vinderne vil ALTID være mellem de 2-3 der ligger højest på tavlen - og det vil være de samme HVER måned.

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 30 point
Dato : 17-04-04 00:29

enig igen - og det kan ikke blive ved *G

AFSKAF dem .... så får vi se hvem de rigtige "venlige og hjælpsomme" er.... på den måde bliver der osse tyndet ud i det værste bavl ....

Karina

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 17-04-04 00:31

Rent bortset fra at jeg personligt er ret ligeglad med point og præmier, så kunne det måske ændre lidt i pointjægerne interesse hvis man i stedet lavede en lodtrækning blandt de der har deltaget i månedens løb. Altså uden hensyntagen til antal spørgsmål, point og besvarelser. Altså lidt af andelsprincippet hvor man tæller hoveder ikke høveder, her bliver det så faktiske brugere, ikke point.

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 17-04-04 00:34

Hvis man kan indføre en mulighed for at man i sin profil kan angive "uden interesse for månedens præmier" med den virkning at man ikke deltager i præmielodtrækningen, så må Kandu gerne skrive mig på en sådan liste med det samme.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 17-04-04 01:04

Det da meget sjovt med point

Men det er også lærerigt at følge med i spørgsmålene.
Læse om andres erfaringer.

Hjælp til selvhjælp. Er det ikke det der er det væsentlige ?

Vinde en brødrister , jo hvorfor ikke, den gamle er ikke helt på mærkerne.

Jeg ser det meste af det der foregår her på KANDU, som noget positivt.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-04 01:16

Pointludere? AV Av!!! Er der så osse noget der hedder pointalfonser?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-04-04 01:21

Ja da.

Det er dobbeltprofilerne der giver til sig selv.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 17-04-04 01:24

> ellebye
Super .. jeg smider de første 100 point .. og håber at andre følger trop.
Jow (jysk) der skal ryddes op i alle de gamle spørgsmål.
/PG

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 17-04-04 02:15

smider såmænd også gerne en hundredemand eller 2... (point..don't get me wrong )

men på den anden side...
måske mangler jeg en form for indføring i siden... (jo!, den kører trægt, men så sløjf dog bare spg. ældre end eksempelvis 1 år) men hvad er problemet... personligt gider jeg ikke læse/besvare gamle spørgsmål...
der er jo et moralsk, om man vil, aspekt i det.. Og for mig er det da en enorm tilfredsstillelde (sker ikke så tit, men alligevel ) når en bruger siger tak for svaret... for man gør da et stykke arbejde...

på den anden side kan jeg godt leve med ikke at modtage respons på min besvarelse...jeg henviser igen til eksperten.dk hvor man i regelsættet skal skrive hvordan man løste problemet, eller tydeligt gøre opmærksom på hvilken kommentar der fik point, og det er en kanon løsning, for er det ikke meningen at man skal kunne bruge kandu.dk som en art opslagsværk??

Lyhne1

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 09:01

[hør] Jeg kigger dig over skulderen ellebye. Jeg har nemlig ca. 400 endnu ikke lukkede spørgsmål jeg har kommenteret på gennem tiden. De ca. 300 er så vidt jeg kan se besvaret tilfredsstillende. Hvis ikke disse er at finde på din kommende list er du FYRET og må forlade Kandu.dk i vanære og uden pension !!!

Jeg har på fornæmmelsen at mange spørgsmål er stillet af engang's brugere. De har søgt på Google. Fundet en henvisning til et lignende emne på kandu.dk. Har tilmeldt sig via en hotmail/freemail oprettet til lejlighedn. Stillet spørgsmålet. Fundet svaret andetsteds. Glemt alt om både spørgsmål OG hotmail/freemail. Efter 3 mdr. lukkes mail kontoen og så har vi miseren med at disse 'brugere' ikke reagerer på påmindelser.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-04-04 10:08

Muligheden kunne også være at man højst kunne have 1-2 åbne spørgsmål af gangen.
Så var man nødt til at lukke de gamle før nye kunne stilles.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-04 10:21

refi -> Dårlig ide. Hvis jeg har lyst at stille et spørgmål om dagen i en uge skal jeg da have mulighed for det !
Det er jo ikke sikkert at svarene falder prompte.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-04-04 10:23

"molo"

Så mange problemer har du vel ikke

Det må stadigvæk være bedst at løse et problem før man går videre til næste.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-04-04 12:55

Emnet er som at malke en ko... der kommer det samme ud hver gang
Hvis de dersens åbne spørgsmål, er alt for irriterende, så slet dem... se http://www.kandu.dk/dk/tip/5499
Hygge... og fortsat go' weekend
Søren

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 17-04-04 13:17

nå nu har vi vist tæsket langhalm nok på det emne - og jeg tror jeg smider pointene til Fnollerpige. ha en fortsat god weekend alle.
mvh ahtn

Godkendelse af svar
Fra : ahtn

Dato : 17-04-04 13:19

Tak for svaret Fnollerpige.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-04-04 13:20

Jeg skal foreslå følgende skrivelse til kandu, som, hvis der kan skabes enighed om, at jeg sender til kandu´s admin.:
--------------------------------------------------------------------

Til Kandu administration.

I forbindelse med omlægningen at det ny Kandu, syntes der at være en hvis interesse for at gøre noget ved alle de spørgsmål der ikke bliver lukkede.

Vi er fuld klar over, at Kandu er en ”vidensbank” og dette skal selvfølgelig også helst videreføres indenfor de besvarede spørgsmål og indlagte tip.

Mange giver dog udtryk for at de ubesvarede spørgsmål blot hober sig op til ingen nytte.

Følgende ændringer skal herfor forslås:

1. I det omfang man kan spore de almindelige brugere, skal der lægges den spærring ind, at man ikke kan have mere end eet brugernavn.
2. En funktion i Kandu der automatisk giver spørgeren mulighed for at lukke sit spørgsmål, inden det bliver slettet.
3 Ubesvarede spørgsmål slettes automatisk efter en nærmere fastlagt periode, eksempelvis 3 måneder løbende.

Pointene går blot tabt, hvilket dog ikke anses for noget problem.

Følgende fordele syntes umiddelbart klare:

a. Det er lettere at spore en bruger der ikke lukker sit spørgsmål, hvor enten Kandu, eller brugerne selv her i foraet kan minde personen på, at lukke sine spørgsmål.
b. Kandu’s database vil blive kraftigt reduceret til fordel for både Kandu og brugerne, da man må formode et hurtigere forum ved alle andre funktioner i Kandu.

Ovenstående skal opfattes som forslag til det nye Kandu, og ikke et spørgsmål som er af presserende art, som ikke behøver at blive taget aktion på her og nu.

Med venlig hilsen
------------------------------------------------------------------

Meningstilkendegivelser ønskes.

ellebye

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 17-04-04 13:26

Hej med jer .... tak for pointene

ellebye, prøv dog - een ting er helt sikkert - det skader ingen steder....
Pøj pøj med det....

God weekend allesammen

Karina

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-04-04 13:26

Det lyder godt "ellebye"

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 17-04-04 14:09

Jeg fatter ikke hvad det er der er så irriterende ved ubesvarede spørgsmål. De generer ikke mig. Men det sker da ind imellem der at der kommer et svar dumpende der har været flere måneder undervejs.

Jeg finder det derimod lidt irriterende med alle de henvisninger til andre fora, om hvordan man gør der. Hvis man syntes det er så meget bedre der, hvorfor er man så på kandu.

Kandu er udmærket som det er; men fjerner man pointsystemet og månedens præmie, vil jeg ikke brokke mig. Så mig slipper i nok heller ikke af med.