|
| Honda CX Fra : fort43 | Vist : 508 gange 50 point Dato : 16-04-04 22:08 |
|
Har en Honda CX custom 1983 som har stået inde på opvarmet lager siden Oktober 2003 og nu hvor solen skinner skulle den jo gerne ud og køre MEN MEN den vil ikke starte og jer tror det er noget med tændrørerne. Jeg har masser af strøm/lader men kunne godt tænke mig at se tændrørerne. Derfor spørgsmålet : Da tændrørerne sidder meget langt nede i et smalt rør, må der findes en speciel tændrørsnøgle til en CX. Er der nogen der ved hvor man kan få fat i en sådan i nærheden af Kbh.?
| |
| Kommentar Fra : jakjoe |
Dato : 16-04-04 22:24 |
|
RESERVEDELE FRA MORTENSEN
http://www.cxclub.dk/
Henrik Mortensen Elmehusene 268 2600 Glostrup tlf.:
20735556
Det er da et forsøg værd
mvh
jakjoe
| |
| Kommentar Fra : Sunowich |
Dato : 16-04-04 23:28 |
|
Nu siger du godt nok at du tror det er tændrørene men er det gammelt benzin der er på eller har du hældt nyt på ??Hvis det er gammelt mister benz evnen til at forbrænde og der kan ligefrem opstå en gullig klæbrig masse i svømmerhus osv i kaburatoren/ne
Mvh Sune
| |
| Kommentar Fra : Sunowich |
Dato : 17-04-04 00:21 |
| | |
| Kommentar Fra : Keldd |
Dato : 17-04-04 00:42 |
|
Ja,frisk benzin på.
Sune:min PC har været nede et par dage,
og jeg mangler min saddel,men ellers tror
jeg det går meget godt.
Hilsen Keldd.
| |
| Kommentar Fra : jsteving |
Dato : 21-04-04 21:03 |
|
Her er der gode tips ... http://www.guellepumpe.de/.... men startproblemer er helt normalt på CX efter en længere pause... prøv med et skud dieselstart i indsugningen, det gør underværker. Du kan evt. bore en LILLE hul i luftfiltret, der passer til plastrøret på spraydåsen med dieselstarten - du vil med garanti få brug for et skud nu og da.... Den lange tændrørsnøgle med gummi-indmad, således at røret følger med op - følger med i en lille pakke værktøj, der - hvis du er heldig - befinder sig under plastskjoldet på maskinens højre side. Så - hvis du ikke har kigget der allerede ..... held og lykke fra en tilfreds CX-kører
| |
|
Prøv at tømme den for "gammel" benzin ved at skrue bundskruen ud af dine kabburatoer og hæld så noget nyt benzin på tanken samt skift olie og filtrer, og tjek dine sikringer...... Har den været startet mens den har stået opstaldet?
Hæld lidt kaburator sprit i din ny benzin, og sprøjt så (som der også blir skrevet) lidt diesel/benzin starter i luftfilterkassen. Tjek dine tændrørs kabler for det ka være at de er ved at være møre, også tjek dit strømfordeler dæksel samt din rotor. også selvfølgelig som du selv skriver tjek tændrør.
| |
| Kommentar Fra : Keldd |
Dato : 22-04-04 16:04 |
|
Hvordan går det, fort43?
Keldd.
| |
| Kommentar Fra : Sunowich |
Dato : 23-04-04 08:49 |
|
Hvae var det i år du skulle ud at kører Hi
Husk at lukke
Mvh sune
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|