/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Program lig Dating eller Scor
Fra : bibsamie
Vist : 417 gange
200 point
Dato : 16-04-04 15:57

Hvor kan man få lavet et program lig Dating.dk eller Scor.dk

mvh
Per

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 16-04-04 17:17

> bibsamie
Ja det kan du .. men det kræver en del "værktøjer", og er ikke helt gratis. Det bedste (jeg kender) er:
http://www.dynamicweb.dk/
Du kan ringe til Tom, og han vil kunne fortælle en helt præcis pris.
/PG

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-04-04 17:30

Der ligger mange mdr./års arbejde bag ved en sådan side, og der skal indhentes tilladelser ved registertilsynet, der skal være en ansvarshavende, der kan anklages hvis der er noget der går galt, endvidere skal du jo have siden på en server, som skal have betaling for trafik eller lignende. Så skal du momsregistreres og lave regnskaber, hvis der er den mindste indtægt.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 16-04-04 17:36

pallebhansen

vi er et momsregistreret firma med egen revisor ansat så dette punkt er ikke noget problem, men tak for oplysningen.

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 16-04-04 19:49

Guild

jeg har nu rettet henvendelse til Tom, og afventer så hans tilbagemelding, vedr pris/tidshorisont.

mvh
per

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-04-04 20:23

bibsamie, hvordan kan det være du vil til at konkurrere med alle de "Dating" sider der efterhånden er dukket op, er det fordi du tror det er en god forretning, eller er det fordi du mener der er god brug for forbindelser "kønnene" imellem i fremtiden, eller ?
Du er selvfølgelig klar over at du eller en anden må bruge rigtig mange timer, til "at skille fårene fra bukkene", altså at smide nogle ud o.s.v.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 16-04-04 23:04

pallebhansen

jeg ville gerne fortælle dig grunden, men ikke på nuværende tidspunkt, men selvklart er det pengene der trækker, da vi mener at have det korrekte navn samt koncept, jeg kan senere uddybe det mere overfor dig. men alt er jo relativt, så fordi vi mener at der er en niche er det jo ikke sikkert, så er det ikke det første der har kostet en masse penge.

med venlig hilsen
Per

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 200 point
Dato : 18-06-04 07:54

Nå kører det så, eller hvad, eller er du selv den eneste "dater"? Ha ha, den var god? nå ikke!
Smart ikke, lade en hel masse lækre personer af modsatte køn kun modtage, tilbud fra dig.! Stjæl nu ikke min ide, den vil jeg selv "udnytte".

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede afgivet og mistet pointene, nu skal du bare vælge den der skal have dem.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 13-07-04 21:15

Tak for svaret pallebhansen.