/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Ultimate calculator
Fra : ny20
Vist : 299 gange
40 point
Dato : 16-04-04 11:23

Hej

Jeg har lige hentet dette program ned Ultimate Calculator v1.0 by uniqueSW , så jeg kunne låse min 3510I op.. det gik galt, er der nogen der kan fortælle mig om hvordan man bruger programmet..Hvad er asic type..osv.

på forhånd tak

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 16-04-04 15:01
Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 16-04-04 20:10

Maria du har vist brugt dinne 5 forsøg
telefonen kan låse op med kabel
fin en unlocker i nærheden af dig
www.dkunlock.dk

hilsen Bjarne

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 16-04-04 22:28

Dine forsøg er jo brugt, men hvis du skulle have gjort det rigtigt skulle du i hvertfald have valgt at det er en dct4 telefon du skulle låse op, det ved jeg ikke om du havde gjort, dernæst skal den stå på version eller new griffin, så tastes imei nummeret ind, findes ved at taste *#06# på telefonen, husk også at vælge hvilken operatør telefonen er lås til.

Jacob

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 16-04-04 22:29

ups version 2.... det gik vidst lidt for hurtigt...

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 16-04-04 23:36

3510i er ALTID
asic type 2
Kode version 2.
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : UAV

Dato : 21-04-04 17:51

Ellers spørg på www.unlockforum.dk

Kommentar
Fra : aZiX

Dato : 25-04-04 15:15

Drop alt det gas, med selv at udregne, downloade, eller andet fis - gå da på
www.dkunlock.com - det virker bare 1. gang.
Start med at bruge kode 1, eller kode 7 (7'eren har jeg haft størst succes med)

mvh
AZiX