/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Bobslæde ulykke -HASTER
Fra : Better_Performance
Vist : 912 gange
200 point
Dato : 16-04-04 09:57

Jeg mindes at for nogle år siden var der en tragisk ulykke under vinter OL hvor det meste af et hold (Jeg mener det var Norges) blev dræbt.

Jeg er ved at lave en præsentation på et kursus, og skal fremlægge klokken 10.30.

Er der nogen der kan give mig detaljer???

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 210 point
Dato : 16-04-04 10:13

Ulykker er der sket med bobslæder, men jeg mindes ikke at der har været én så stor ulykke ved vinter OL, og slet ikke med Norge.

Men måske er min hukommelse ikke hvad tror

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 16-04-04 10:16

jakjoe....

Tusind tak for dit kompetente svar, det er jo netop den slags der gør at jeg ikke har mulighed for at slette mit spørgsmål hvis ikke der er en løsning inden kl. 10.30.

Så jeg synes du skylder mig 200 point

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 16-04-04 10:25

Du lægger et problem frem, og det har jeg svaret på !
At du så mener noget andet end jeg gør....ja hvad skal jeg sige ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 16-04-04 10:27

Her noget fra en hjemmeside:
http://www.junk.dk/index.asp?side=15

Kombineret skiskydning og paintball: Denne sportsgren er helt ny i OL-sammenhænge, men efter paintballforbundenes ihærdige lobbyarbejde føler Vinter-OL-komiteen sig nu sikker på, at vi står med en sikker publikumssucces, hvad vi har manglet i årevis.
(det skal nævnes, at ski-bueskydning også er blevet drøftet, men det blev droppet på grund af en tragisk hændelse i Norge, hvor en af favoritterne styrtede ned af et snedækket bjerg med en flitsbue om halsen, hvad der gør mere nas end man tror.)

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 16-04-04 10:27

Hov.

Jeg lægger 200 til dig.
Fortsat god dag.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 16-04-04 12:00
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 16-04-04 12:05

dscoop80

Er der noget om bob, eller andet til forklaring ?
Jeg kan ikke finde det.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-04-04 13:04

kl er 13.00

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-04-04 13:22

Tja du kunne jo starte med et mindre point antal og så sætte op hvis du får et svar! Mig bekendt har der ikke været en sådan ulykke, men ved sommer OL i 72 blev det israelske hold nærmest udslettet af terrorister. Det kan være det er det du forveksler?

Godkendelse af svar
Fra : Better_Performance

Dato : 18-04-04 20:14

Tak for svaret jakjoe.

Har ikke været på længe og fik desværre ikke det svar jeg har brug for, men du var den første der meldte ind, og dermed skal du også have dine point.

Jeg beklager min tone, men jeg var presset tidsmæsigt, og dermed unødigt stresset

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 18-04-04 20:37

Tak for tilbagemeldingen .

Har du set under "sport" og min melding fra samme dag ??
Meld dig ind, og jeg svarer retur.

mvh
jakjoe