/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
åbne dst-filer
Fra : eln
Vist : 1006 gange
50 point
Dato : 16-04-04 08:43

jeg har hentet en del dst-filer på nettet (billeder) hvilket program skal jeg bruge for at åbne dem??

mvh.eln

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 16-04-04 09:50

Hvad indhold forventer du, at dine DST-filer indeholder.
Dst-extension bruges til mange ting.

Nedenfor et udpluk:
DST = CubicPlayer file
DST = Embroidery machines graphic file
DST = Micrografx Designer template
DST = PC-RDist, by Pyzzo distribution file
DST = Win : WAIN (Scanner spec) data source DLL

hentet på: http://www.icdatamaster.com/d.html

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : eln

Dato : 16-04-04 10:16

dst filerne indeholder billeder som jeg gerne vil kopiere og bruge til at scanne ind i mit syprogram som kun kan åbne pes-filer

mvh eln

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 16-04-04 10:29

Mit bedske skud vil være, at filerne har forbindelse med Micrografx.
Jeg mener, at dette firma er overtaget af Corel - evt. kan deres Corel Draw benyttes.

Det ser ud til, at man kan downloade en udgave af: CorelDRAW Graphics Suite 12 Trial
på følgende side:
http://www.corel.com/servlet/Satellite?pagename=Corel2/Products/Content&pid=1047022690654&cid=1047022692152

Bemærk, den er på 186 MB.

Om der er andre programmer der evt. kan åbne filerne, er jeg ikke bekendt med.

Ivan

Accepteret svar
Fra : duckit.dk

Modtaget 50 point
Dato : 16-04-04 11:01

se denne side http://www.geocities.com/Heartland/Plains/3959/sewfile.htm
der er en masse programmer som kan konvertere dine DST filer til PES filer.
God appetit :)
Mvh JCA

Kommentar
Fra : eln

Dato : 23-04-04 14:05

http://www.buzztools.com/updates/bev2-trial.asp denne adresse har en 21 dages demo som jeg har prøvet at hente,det hele går glat igennem og jeg slutter med at klikke på finish men så kommer der en fejlmeddelse og siden virker ikke..

hvad gør jeg forkert

mvh.eln

Godkendelse af svar
Fra : eln

Dato : 16-05-04 14:58

Tak for svaret duckit.dk.

jeg nåede ikke at finde ud af programmet inden demo tiden var gået, men tak for svaret alligevel

mvh.eln