/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Min bærbare er gået i sort ?
Fra : Fattig
Vist : 483 gange
100 point
Dato : 15-04-04 22:19

Min ældre bærbare Dell computer er gået i sort, men det er ikke muligt at afbryde strømmen,altså slukke den kører videre på bateriet. Tilsyneladende skete det samtidig med at jeg ved et uheld fik afbrudt for nettilslutningen, men så skulle den jo bare køre videre på batteriet. Det gjorde den bare ikke, men gik i sort. hvad kan fejlen være???

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 15-04-04 22:34

Prøv at tage batteriet ud sæt det i igen tilslut dit netadapter og prøv at start.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 16-04-04 13:31

lyder som om dit batteri er blevet løst i det, så det ikke får fat i elektroderne i computeren...
prøv når du har sat det i, så pres forsigtigt på det mens du starter pc'en... evt. sæt noget i klemme...

mvh. cooper

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 16-04-04 21:25

Tak for svaret bentjuul. det var lige det der skulle til .......... ,
selvfølgelig det er jo det samme vi gør når den stationære går i sort, altså cutter al strømforsyning og starter op igen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-04-04 20:12

Selv tak Fattig, dejligt når tingene kan klares med enkle midler.

//bentjuul