/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Billig Mc
Fra : Redneck4Real
Vist : 212 gange
20 point
Dato : 15-04-04 21:47

Er der nogle der har erfaring med at købe en smadret Mc i Danmark (m.afgift), og herefter at købe en tilsvarende Mc i fx. Tyskland (u.afgift) og smide de nye dele over på stellet på den danske ??? Kan det lade sig gøre uden at blive bøffet af told og skat ???

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 15-04-04 22:35

Det praktiseres vist i vid udstrækning og det er vist ikke engang ulovligt...kun hvis du flytter rundt på stelnumrene.

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 16-04-04 07:02

ja bare du har dansk stelnummer så ingen problemer!!! det er en god ide der er mange penge at spare, såååååååååå det er bare at komme igang

Kommentar
Fra : hms

Dato : 16-04-04 08:24

Hej.

Problemet er bare lige at finde et stel der ikke er skævt,hvis alt andet er smadret !

m.v.h.
hms